ماشین های بنز رویانیان

جام جم آنلاین: علی فتح‌الله‌زاده این روزها نیمی از حواسش دنبال جذب بازیکنان مطرح است و نیمی دیگر به انتقاد از محمد رویانیان که چرا اینقدر بی حساب و کتاب پول خرج می‌کند.

مدیرعامل استقلال که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد در واکنش به این موضوع که همتای پرسپولیسی‌اش، در فصل نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته است، گفت: وضعیت ما با پرسپولیس فرق می‌کند چراکه تیم ما کامل است.

پرسپولیس فصل گذشته بازیکن نداشت و نتیجه خوبی هم نگرفت. از همین‌رو مجبور بودند تیم را زیر و رو کنند، اما ما اگر اسکلت تیم‌مان را حفظ کنیم و سه، چهار بازیکن را به آن اضافه کنیم، تیم خوبی خواهیم داشت.

مدیرعامل آبی‌ها همچنین درباره این مساله که به نظر می‌رسد هیات مدیره قصد دارد به فتح‌الله‌زاده فشار وارد کند تا از سمتش استعفا بدهد و پس از آن منابع مالی به باشگاه تزریق شود، اظهارداشت: من چند دفعه باید استعفا بدهم؟ این مساله طوری شد که خود رسانه‌ها می‌گفتند حاجی رفت و برگشت. بالاتر از استعفا که چیز دیگری نداریم. اگر این گونه است چرا نگذاشتند بروم؟ ما واقعا مشکل مالی داریم و اعضای هیات مدیره در تلاش هستند منابع مالی به باشگاه تزریق شود و در حال حاضر جلسات چند ساعته طولانی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم.

فتح‌الله‌زاده سپس در پاسخ به این سوال که چگونه پرسپولیس منابع مالی دارد اما استقلال از آن محروم است، صراحتا گفت: پرسپولیس امکاناتی دولتی دارد که ما نداریم. اگر آنها از این امکانات استفاده می‌کنند، پس باید به ما هم این امکانات داده شود. متاسفانه این مدل خودروهایی که به آنها کمک شد به ما ندادند. آنها از رانت استفاده می‌کنند، به همین خاطر بزودی نامه‌ای به محضر رییس‌جمهور می‌نویسم و می‌گویم که چقدر در مضیقه هستیم.

اشاره فتح‌الله‌زاده به بنزها و بی‌ام وهای صفری است که تعدادی از آنها مدت‌هاست در مجموعه درفشی‌فر پارک شده و شایعه است که در ازای خرید بازیکنان گرانقیمت به آنها اهدا می‌شود. این پاسخ البته واکنش سریع محمد رویانیان را به همراه داشت.

او درباره صحبت‌های جدید فتح‌الله‌زاده مبنی بر این‌که پرسپولیس از رانت دولتی استفاده می‌کند، گفت: من از صحبت‌های فتح‌الله‌زاده تعجب می‌کنم. اگر معاملات ماشین رانت است، من صحبت‌های او را قبول دارم. در ضمن من از آقای فتح‌الله‌زاده با این سوادی که دارند تعجب می‌کنم. دولت چه زمانی از این ماشین‌ها داشته است؟ اگر توجه کرده باشید، دولت سمند دارد نه بنز.

رویانیان با اشاره به این‌که دولت به استقلال بیشتر از پرسپولیس کمک کرده است، افزود: آقای فتح‌الله‌زاده شما که تا دیروز بانک تات و بازار مبل را در اختیار داشتید اما ما از این اسپانسرها نداشتیم و فقط چند تا ماشین معامله می‌کنیم. باید بگویم که این ماشین‌ها در بنگاه‌های همه شهرستان‌ها هم وجود دارد. من با اعتبار خودم چند ماشین قسطی می‌خرم و خرید و فروش می‌کنم. اگر از این ماشین‌ها می‌خواهید می‌توانید در بنگاه‌ها بخرید!

توافق نهایی استقلال با انصاری فرد

سوای این جنگ زرگری، مدیران دو تیم آبی و قرمز از جدیدترین مذاکرات خود برای جذب نفرات جدید صحبت کردند.

فتح‌الله‌زاده با بیان این‌که آندرانیک تیموریان، نخستین ملی‌پوشی بود که با او برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شدند، افزود: با مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی هم صحبت کردم و به احتمال ۹۰ درصد این بازیکنان در استقلال ماندنی هستند. با کریم انصاری‌فرد هم مذاکرات خوب و مثبتی انجام دادیم و به توافق‌های نهایی نیز رسیدیم. بنابراین طی ۴۸ ساعت آینده به امید خدا او استقلالی خواهد شد و قراردادش را با باشگاه استقلال امضا می‌کند. ما طبق نظر قلعه نویی با سه بازیکن خارجی در پست‌های دفاع، حمله و خط میانی نیز مذاکرات خود را آغاز کرده‌ایم. فعلا نام آنها را نمی‌توانم ببرم اما ملیت آنها پرتغالی، برزیلی و مجارستانی هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم درباره مذاکرات این باشگاه با محمدرضا خلعتبری به ایسنا گفت: چه کسی گفته ما از آوردن خلعتبری ناامید شده‌ایم. مذاکرات ما با این بازیکن همچنان ادامه دارد و به نتیجه آن امیدواریم. با چند بازیکن مطرح دیگر هم مذاکرات خوبی داشتم که در یکی دو روز آینده تکلیف آنها برای حضور در پرسپولیس مشخص خواهد شد.

کریمی: پرسپولیس گزینه اول من است

اما در شرایطی که رویانیان حاضر نشد درباره صحبت‌های سه شنبه شب علی کریمی مبنی بر جدایی از پرسپولیس حرف بزند، خود این بازیکن در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرد تا دقیقه ۹۰ برای پرسپولیس صبر می‌کند.

کریمی با بیان این‌که پرسپولیس همچنان گزینه اول او برای فصل آینده است گفت: متاسفانه می‌گویند کریمی برای تمدید قراردادش شرط گذاشته که فلان بازیکن باید حتما باشد. برای من جای سوال دارد چرا وقتی برخی نقل قول‌ها از طرف من مطرح می‌شود که صحت ندارد و خودم آن را تکذیب می‌کنم، باشگاه از آن رسانه پیگیری نمی‌کند.

کریمی با تاکید بر این‌که هیچ وقت نگفته‌ام که فلان بازیکن باید در پرسپولیس باشد، گفت: حتی درباره یک بازیکن از من نظر خواستند که من گفتم خودتان می‌دانید. جالب این‌که آن بازیکن چند بار با من تماس گرفت و پیغام داد اما جوابش را ندادم تا حرف و حدیثی به وجود نیاید. من در حال حاضر به مسافرت رفته‌ام، اما همچنان می‌گویم که گزینه اول من پرسپولیس است و تا دقیقه ۹۰ هم منتظر این تیم می‌مانم.

رضا پورعالی – گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.