ماشین ال کاپون نونوار می شود +عکس

“ال کاپون” بزرگترین گانگستر آمریکاست که در سال های دور در خیابان های شیکاگو حکومت می کرده است. به تازگی ماشین او به قیمت بالایی برای فروش گذاشته شده است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، امریکا از جمله کشورهایی است که تعداد زیادی گانگستر دارد و به نوعی مهمترین آن ها “ال کاپون” بوده است.

به تازگی ماشین کادیلاک “ال کاپون” پس از بازسازی برای فروش گذاشته شده است. این ماشین ویژگی هایی دارد که در نوع خود بسیار جالب است و به عنوان یک ماشین ایمن تر از حتی ماشین های پلیس در زمان خودش شناخته می شده است.

این ماشین که مدل سال ۱۹۲۸ است دارای یک بدنه ضد گلوله به رنگ سبز است و همچین سقف آن نیز به رنگ مشکی در آمده است تا بیشتر به ماشین های پلیس آن دوران نزدیک باشد و بتواند به راحتی از دست پلیس ها بگریزد. همچنین بر روی این ماشین یک بیسیم پلیس نیز نصب بوده است.

شیشه های این ماشین نیز ضد گلوله هستند و به نوعی طراحی شده اند تا به افراد داخل اجازه دهد که به راحتی شلیک کنند. همچنین شیشه عقب این ماشین نیز متحرک است تا بتوانند از حملات پشت سر نیز حفاظت کنند.

جالب است این را نیز بدانید که این ماشین ۸۴ ساله بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم وزن داشته است که برای ماشین های آن زمان بسیار زیادی بوده است.

به تازگی این ماشین دوباره بازسازی شده است ولی اصالت اصلی اش را حفظ کرده و به قیمت بسیار بالای ۳۲۵ هزار پوند برای فروش گذاشته شده است./ق پ


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.