ماشین ظرفشویی برتر بازار؛ قهرمانان آشپزخانه

۱۳م آذر ،

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: پیشنهاد‌های ما بیشتر برای کسانی مناسب است که به ظاهر بیشتر از عملکرد و کاربرد اهمیت می‌دهند

لوازم آشپزخانه‌تان را کلاسیک و ساده انتخاب کرده‌اید؟ بیشتر از لوازم توکار خوشتان می‌آید یا مدل‌هایی با بدنه مشکی‌رنگ را ترجیح می‌دهید؟ و یا حتی می‌خواهید به آشپزخانه‌تان رنگ بدهید و ظرفشویی با بدنه رنگی را انتخاب کنید. نمونه‌های زیر مدل‌های ظرفشویی موجود در بازار ایران می باشند که بیشتر خریداران‌شان سلیقه‌های خاصی دارند.

البته برای خرید ماشین ظرفشویی بهتر است ظاهر‌بین بودن را کنار بگذارید و به کیفیت شست‌وشوی آن اهمیت بدهید. سه مدل MGTN9465 بلومبرگ، SMS85M22DE بوش و EDW12-703 بیم را هم از نظر خصوصیات خاص ظاهری و هم از نظر امکانات و کیفیت مقایسه کردیم تا برنده مدل ظرفشویی‌های با طراحی خاص مشخص شود.

مشکی؛ مناسب مدرن‌پسند‌ها

ماشین ظرفشویی برتر بازار؛ قهرمانان آشپزخانه

 ماشین ظرفشویی بلومبرگ بدنه‌ای مشکی‌رنگ دارد که هم ظاهر جذابی به آن می‌دهد و هم نظافت آن را آسان‌تر می‌کند. سبد داخلی این ظرفشویی ۱۲ نفره برای قرار دادن ظروف با سایز‌های مختلف طراحی شده است. سبد بالایی را می‌توانید برای قرار دادن ظروف بزرگ آشپزخانه در سبد پایینی جابه‌جا کنید اما قسمت‌های جداگانه سبد داخلی را نمی‌توانید از بدنه اصلی جدا کنید. با اینکه ‌این قسمت‌ها برای قرار دادن ظروف مختلف تعبیه شده‌اند اما نمی‌توانید لیوان‌های شیشه‌ای حساس را داخل آنها قرار دهید.

روی بدنه ‌این ظرفشویی یک نمایشگر کوچک برای نشان دادن میزان نمک و مواد شوینده قرار داده شده است. برچسب مصرف انرژی این مدل AAA است که نشان‌دهنده کیفیت شست‌وشو و خشک‌کن بالا و مصرف انرژی پایین آن است. پنج برنامه شست‌وشوی این ظرفشویی شامل آبکشی اولیه، شست‌وشوی اقتصادی، شست‌وشوی سریع، حساس، اتوماتیک ۴۵ تا ۶۵ درجه می‌شود. اگر فرزند کوچک دارید بهتر است مراقب صفحه کلید دستگاه باشید چون در زمان کار قابلیت قفل شدن ندارد.


سفید، مناسب کلاسیک‌پسند‌ها

هنوز هم بسیاری از اشخاص ترجیح می‌دهند لوازم آشپزخانه‌شان را تماما به رنگ بدنه سفید انتخاب کنند. رنگ سفید آشپزخانه را بازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد اما از طرفی نظافت آن دشوار‌تر است و این روزها طرفداران کمتری هم دارد. مدل ۱۳ نفره بوش بدنه سفید‌رنگ با صفحه کلید پیچیده و کاملا کلاسیک دارد.

ماشین ظرفشویی برتر بازار؛ قهرمانان آشپزخانه

این ماشین ظرفشویی دارای برچسب مصرف انرژی AAA است. شش برنامه شست‌وشو این ظرفشویی شامل سه برنامه شست‌وشوی اتوماتیک برای دمای ۶۵-۷۵ درجه، ۴۵-۶۵ درجه و ۳۵ -۴۵ درجه به علاوه برنامه شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی اولیه و آبکشی ساده است. قابلیت شست‌وشوی نیمه هم برای این مدل تعبیه شده است. آغاز عملکرد دستگاه را می‌توانید از یک تا ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازید. سرعت عملکرد آن را هم می‌توانید جدا از برنامه انتخابی‌تان تنظیم کنید.


آبی؛ مناسب متفاوت‌پسند‌ها

بدنه ماشین ظرفشویی بیم از جنس استیل است اما رنگ‌بندی آن طوری است که در بسیاری از زوایا بدنه آبی‌رنگ به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید ماشین ظرفشویی تک و منحصر به فردی داشته باشید و البته قیمت پایین بیشتر از امکانات برایتان اهمیت دارد این مدل گزینه مناسبی برایتان به حساب می‌آید. این ظرفشویی ۱۲ نفره دارای هفت برنامه شست‌وشو است که می‌توانید آنها را بر اساس کثیف بودن ظروف یا جنس آنها تنظیم کنید.

ماشین ظرفشویی برتر بازار؛ قهرمانان آشپزخانه

سیستم پخش‌کننده مایع شوینده به صورت یکنواخت در کل قسمت‌های سبد داخلی کیفیت شست‌وشو را بالا‌تر می‌برد. این ظرفشویی قابلیت شست‌وشوی نیمه را ندارد، در نتیجه در دسته مدل‌های پر‌مصرف قرار می‌گیرد. آبکشی اولیه، سیستم هوشمند تنظیم نمک و مواد شوینده بسته به سختی آب از دیگر امکانات این ظرفشویی به حساب می‌آید.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.