ماشین فراری اختصاصی برای یک تاجر پول دار عرب + عکس

فراری تولید یک محصول جدید سفارشی براساس مدل ۵۹۹ GTO را در دستور کار قرار داده است . این خودرو به Cheerag Arya از دوبی تعلق خواهد داشت.به گزارش پارس ناز وی یک تاجر ۳۲ ساله است که در زمینه پتروشیمی فعالیت دارد ، همچنین کلکسیونر محصولات فراری می باشد و  خودروهایی مانند  F430 Scuderia ، Enzo ، Daytona ، ۵۹۹ GTO ، ۵۹۹XX و SA Aperta را از این خودرو ساز ایتالیایی در گاراژ خانه خود دارد.

www.parsnaz.ir - ماشین فراری اختصاصی برای یک تاجر پول دار عرب + عکس
علاقه ی وی به محصولات فراری پس از دیدن عکس یک فوتبالیست با خودروی فراری F40 اش شکل گرفت.او حالا رویای یک فراری اختصاصی را در سر می پروراند.و سرانجام پس از ملاقات های فراوان با مسئولان شرکت فراری ، توانست آن ها را مجاب کند.این اولین باری نیست که فراری چنین پروژه ای را قبول می کند و پیش از این خودروهایی سفارشی مانند SP1 در سال ۲۰۰۸ ، P540 Superfast Aperta در سال ۲۰۰۹ ، Superamerica 45 از سوی فراری ساخته شده است.

بنا بر گزارش مجله فراری پس از ارائه ی ۱۲ طرح  متفاوت از سوی طراحان ، آریا المان های مورد نظرش را انتخاب کرد و از طراحان خواست تا ترکیب نهایی را خلق کنند . SP Arya مراحل نهایی توسعه خود را پشت سر می گذارد و یک مدل خاک رسی از آن تایید شده است.

www.parsnaz.ir - ماشین فراری اختصاصی برای یک تاجر پول دار عرب + عکس

بنا به گفته ی آریا در خودروی اختصاصی اش از سیستم محرک مورد استفاده در ۵۹۹ GTO استفاده می شود و در سایر موارد شاهد ترکیبی از سایر تکنولوژی های مورد استفاده در خودروهای فراری هستیم. انتظار می رود این خودرو تا اوایل سال ۲۰۲۲ آماده ورود به خیابان ها باشد و با مالکش در خیابان های دوبی و اروپا چشم ها را خیره کند.بنا به درخواست آریا برای این شاهکار فراری مراسم رونمایی برگزار نخواهد شد.

  تصاویری جدید از ماشین جگوار XKR-S
  عرضه اتومبیل جدید بوگاتی گالیبیر در سال ۲۰۲۲ + عکس
  مرسدس بنز تنها ۸۰۰ اتومبیل از این غول مشکی تولید می‌ کند
  مرسدس بنز در اندیشه رونمایی از رقیب پورشه ۹۱۱ + عکس


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.