ماشین های ایران خودرو به روز می گردد

۱۵ام بهمن ،

در همین رابطه یکی ازخوانندگان خبرآنلاین می نویسد: ایران خودرو فقط قیمت را بالا می برد پس چرا خودروسازها به فکر ارتقای خودرو نیستند در حالیکه روز به روز داره قیمت ها بالاتر می رود. خبرانلاین چرا واقعا اینگونه مسایل پیگیری نمی کنید؟
این درحالی است که مسوولان ایران خودرواز تلاش برای ارتقای سطح خودروهای تولیدی خود می گویند.
به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، موتورتوربوشارژ به صورت آپشن بر روی محصولات ایران خودرو نصب خواهد شد و علاقه مندان به خودروی پرتوان می توانند از طریق آپکو این محصول را سفارش دهند.
براساس اظهارات جواد نجم الدین ، آزمون های صحه گذاری این موتور به پایان رسیده و در حال انجام کالیبراسیون نهایی است. آزمون های دوام ۴۰۰ و ۵۰۰ ساعت قطعات توربوشارژ آن تا یک هفته دیگر آغاز می گردد.
وی افزود: آزمون های صحه گذاری موتور توربوشارژ ای. اف. ۷ در آلمان انجام شده و با توجه به تغییرات شکل ناک و پیستون، منبع تامین این قطعات عوض شد.
نجم الدین ، میزان سرمایه گذاری لازم برای به تولیدرساندن این محصول را پنج تا شش میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: موتور توربوشارژ ای اف ۷ در اختیار آپکو قرار می گیرد و به عنوان آپشن بر روی خودروها نصب می گردد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: این نوع خودروها به صورت آزاد قیمت گذاری می گردد و تا پایان امسال ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه خودرو با این موتور به مشتریان عرضه خواهد شدو مسوولیت تامین و تدارک کل قطعات مربوط به این خودروها بر عهده ایپکو و آپکو خواهد بود.
وی سرمایه گذاری مورد نیاز برای قالب های قطعات موتوری و توربوشارژ را بین پنج تا شش میلیارد تومان ذکر و لوله ها و اینترکولر را مهم ترین قطعات در پروژه دانست و گفت: امکان تامین قالب های مورد نیاز قطعات این پروژه در شرکت قالب های پیشرفته ایران خودرو – جی. پی. آی. وجود دارد.
شایان ذکر است موتور توربوشارژ ای اف ۷ دارای ۱۱۰ کیلووات توان و ۲۱۵ نیوتن متر گشتاور است.
 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.