مالخران خیابان باهنر دستگیر شدند

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت – ۰۵:۰۵:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- سرهنگ نعمتی، صبح امروز از دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو و دو مالخر در محدوده خیابان باهنر نیاوران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رحمان نعمتی، رییس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان باهنر، نیاوران خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” با توجه به افزایش سرقت های لوازم داخلی خودرو طی هفته اخیر در محدوده خیابان های نیاوران خصوصا خیابان باهنر، جلسه ای در این خصوص در کلانتری با حضور معاون تجسس و اطلاعات کلانتری تشکیل و اقدامات ماموران گشت های انتظامی در این خصوص تشریح و فعالیت برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.
وی ادامه داد:” پس از توجیه گشت های انتظامی در این خصوص منطقه مذکور مورد شناسایی و تحت نظر قرار گرفت و همچنین سارقان سابقه داری که پیش از این اقدام به سرقت می کردند مورد شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند تا اینکه گشت انتظامی مستقر در این محدوده موفق شد دو سارق را هنگام ربودن تجهیزات داخلی یک خودروی سواری شناسایی و دستگیر کند.
سرهنگ نعمتی افزود:” با دستگیر شدن این افراد تحقیقات از آنها آغاز شد که طی آن متهمان ضمن اعتراف به سرقت اموال داخلی خودروها در محدوده مذکور دو مالخر اموال مسروقه را نیز معرفی کردند.
وی اضافه کرد:” بلافاصله اقدامات برای دستگیری دو متهم دیگر نیز آغاز شد و در ساعتی بعد هر دو نفر هنگام خرید و فروش اموال مسروقه شناسایی و برای انجام تحقیقات راهی کلانتری شدند.
سرهنگ نعمتی تصریح کرد:” هر چهار متهم در جریان بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر سرقت تجهیزات و اموال خودروهای پارک شده کنار خیابان و خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف کرده و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۳۰۱۷۰۵۲۲۷۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.