مالکی: باشگاه به دایی، مایلی کهن و درخشان نه نگفته است/ وزیر ورزش حق دارد

۲۶اردیبهشت،

83-38.jpg

فدا حسین مالکی می گوید برای بررسی حضور ابراهیم زاده در پرسپولیس هیات مدیره این باشگاه روز شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم، اظهار کرد: بعد از رفتن گل محمدی، هیات مدیره گزینه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد. تا به حال روند خوبی برای بررسی گزینه‌ها طی شده است و به جمع بندی خوبی رسیده‌ایم. سه گزینه ایرانی و یک گزینه خارجی داشتیم. عمدتا تلاش ما این بود که روی مربی که پرسپولیسی بوده، کار کنیم. به هر حال شاید اشخاصی که در پرسپولیس بوده‌اند تعصب‌شان به این تیم بیشتر است.

وی ادامه داد: سه گزینه پرسپولیسی ما یعنی علی دایی، محمد مایلی کهن و حمید درخشان هنوز از دستور کار هیات مدیره خارج نشده اند و باشگاه پرسپولیس به آنها نه نگفته است. ابراهیم زاده هم فعلا خارج از ایران است و ظاهرا برای حضور در پرسپولیس ابراز تمایل کرده است .

مالکی با اشاره به این که در جلسه روز شنبه هیات مدیره دربارهٔ ابراهیم زاده تصمیم گیری می‌شود، گفت: تاکنون در هیات مدیره دربارهٔ ابراهیم زاده کارشناسی نشده است، اما فردا هم در مورد او و هم برای همه گزینه‌ها شرایط لازم را بررسی می‌کنیم .

وی در پاسخ به این سوال که اعضای کمیته‌ فنی پرسپولیس اصرار داشتند سرمربی این تیم حتما از خانواده پرسپولیس باشد، گفت: اولویت اول ما هم فردی پرسپولیسی بود. اما الان طبیعی است که حداقل کادر فنی سرمربی تازه پرسپولیسی باشد. خود من در دو روز قبل کارنامه ابراهیم زاده را بررسی کردم . اشخاصی که سال‌ها با او کار کرده‌اند می دانند که یک مربی خوش فکر است، اما به هر حال پرسپولیس با سایر تیم‌ها فرق می‌کند و شرایط خاص خودش را دارد.

به گزارش ایسنا، چند روز پیش وزیر ورزش و جوانان در اظهاراتی در واکنش به انتقادهایی در مورد اختصاص ندادن بودجه کافی به سرخابی‌ها، گفته بود هر کس نمی‌خواهد در پرسپولیس و استقلال کار کند می‌تواند برود. مالکی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده بودجه مشخصی برای پرسپولیس در نظر گرفته شده؟ گفت: مطلبی که از سوی وزیر گفته شده، حق قانونی اوست. به ویژه دربارهٔ دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس . با این حال متاسفانه سال قبل بودجه ای که به این دو باشگاه اختصاص یافت، آن چیزی نبود که بتواند نیاز آنها را برطرف کند. مجلس برای خصوصی شدن این دو باشگاه تدابیری را در نظر گرفته که البته خود من در پیاده کردن این موضوع اما و اگر دارم. اصل این قضیه بر می‌گردد به چند سال قبل که نهایتا دو نفر پرسپولیسی و دو نفر استقلالی که از پرسپولیس من و سعیدلو بودیم با علی آبادی جلسه گذاشتیم و به این نتیجه‌ رسیدیم که کل بودجه را باید دولت دهد یا این که بخش خصوصی را هم وارد کار کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت و گویش با ایسنا، دربارهٔ آینده کاری رویانیان در این باشگاه گفت: مدیریت باشگاه ارکان خاص خودش را دارد. مدیرعامل و هیات مدیره این ارکان را تشکیل می‌دهند. خوشبختانه ما در هیات مدیره ثبات خوبی داشتیم و هماهنگی و همدلی وجود داشت. اگر حرف و حدیثی هم وجود داشت ، اجازه نمی دادیم رسانه ای شود و حاشیه‌ای به وجود آورد. در بحث مدیرعامل هم همین گونه بود. هماهنگی کامل بین هیات مدیره و مدیرعامل وجود داشت.

وی افزود: در بحث تغییر سرمربی فعل و انفعالاتی به وجود آمد که نتایج آن را می‌بینیم. اگر چه پرسپولیس از رده سیزدهم به رتبه هفتم رسید و در جام حذفی هم خوب بالا آمد، اما اگر اتفاقات بازی فینال درایت و مدیریت می‌شد، آن نتیجه‌ تلخ رقم نمی‌خورد. در فینال دیگر مدیرعامل و هیات مدیره نمی توانستند کاری انجام دهند. خود من هم معتقدم که پرسپولیس باید در مدیریت ثبات داشته باشد. اما تغییر مدیریت در باشگاهی مثل پرسپولیس تحت تاثیر یکسری متغیرهاست که با توجه به انتظارات مردم رقم می خورد. خود من از وزیر خواستم که یکی، دو نفر دیگر به هیات مدیره اضافه شوند تا کارها در همه بخش‌ها بهتر پیش رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.