مالکی: پرسپولیس بزرگ است و با همدلی به جایگاه واقعی خود باز می گردد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که با همدلی همه ارکان آن به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت و باز هم شاهد حضور مقتدرانه آن خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فداحسین مالکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک ولادت نورانی امام هشتم شیعیان حضرت امام رضا (ع) گفت: امیدوارم کسب پیروزی مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان سرآغاز فصل جدیدی برای پرسپولیس باشد که روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزند. همچنین امیدواریم سرخپوشان پرسپولیس با استمرار این پیروزی ها و کسب نتایج خوب در ادامه مسابقات لیگ، ضمن غلبه بر حاشیه ها، چهره واقعی خود و اقتدار پرسپولیس را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: به مدیران، کادر فنی و بازیکنان که فعل خواستن را صرف کردند و همت می کنند تا پرسپولیس از این شرایط بغرنج خارج شود، خسته نباشید می گویم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: بعد از ناکامی در هفته های گذشته، بی شک جای هواداران متعصب و صبور پرسپولیس در این بازی خالی بود. علاقمند بودیم که این پیروزی در حضور پرشور آنها رقم زده شود. یقینا انتظار ما و همه هواداران خونگرم و صبور پرسپولیس استمرار این پیروزی ها و اقتدار پرسپولیس است.

دکتر مالکی با اشاره به آغاز به کار هیات مدیره جدید پرسپولیس تصریح کرد: از همان روز اول تشکیل هیات مدیره جدید، همه اعضا اولویت بر خروج پرسپولیس از بحرانی که گریبانگیر شده بود، گذاشتند و در دو جلسه ای که برگزار شد تلاش کردیم شرایطی فراهم شود تا تیم بزرگ، محبوب و مردمی پرسپولیس به جایگاه واقعی خود بازگردد.

وی در پایان تاکید کرد: اقتدار پرسپولیس و رقم خوردن پیروزی های بعدی تنها با تلاش و همدلی همه ارکان باشگاه و یاری همه هواداران عزیزمان میسر خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.