مالکی: ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس نقش پررنگی در خلق حماسه سیاسی خواهند داشت

۲۴خردادماه،

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس با حضور پرشور خود در انتخابات قطعا نقش پررنگی در خلق حماسه سیاسی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دکتر حسین مالکی که صبح امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در سعادت‌آباد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کرده، در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران مصمم می باشند که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی و به ویژه غربی‌ها را بار دیگر تسلیم اراده و عزم خود کنند. حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات نشان داد که مردم به تعیین سرنوشت خود اهمیت داده و می‌خواهند ثابت کنند که توطئه‌ها علیه ایران اسلامی اثرگذار نخواهد بود. این دوره از انتخابات نیز به واسطه موج تحریم‌ها اهمیت خاص خودش را داشت و مردم با حضور در انتخابات ثابت کردند که این تحریم‌ها در اراده ملت ایران هیچ تاثیری نداشته و آنها با شرکت در انتخابات تحریم‌ها را پس زده‌اند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تردیدی نیست که ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس نیز تا این لحظه حضور پرشوری در انتخابات داشته و خواهند داشت و در خلق حماسه سیاسی نقش پررنگی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.