ماندگاری آرایش در فصل تابستان

خیلی ها فصل تابستان را دوست دارند اما گرمای این فصل برای خانم هایی که آرایش می کنند شاید چندان هم جالب نباشد چرا که باعث می شوند آرایش آنها خراب شود. اما با چند روش ساده می توان آرایش را زمان بیشتری روی پوست تثبیت کرد.
آرایش صورت
عاملی که باعث می شود آرایش شما به هم بریزد فقط گرمای هوا و عرق کردن نیست بلکه چربی پوست شما هم باعث می شود آرایش شما به هم بریزد. برای جلوگیری از این اتفاق سعی کنید از شوینده هایی برای پوستتان استفاده کنید تا چربی پوست شما را به خصوص در فصل تابستان کم کند چرا که پوست شما در این فصل چربی بیشتری می سازد.
سعی کنید در فصل تابستان تا جایی که می توانید کمتر و اگر میتوانید اصلا از کرم پودر استفاده نکنید. اما اگر نمی توانید و حتما می خواهید کرم پودر بزنید حتما زیر کرم پودر از تثبیت کننده استفاده کنید.

سعی کنید بعد از تثبیت کننده کرم پودر را با انگشت و با حرکات ریز روی پوست بزنید این کار باعث می شود که با حرارت دست شما کرم پودر کم کم گرم شود و وقتی از خانه خارج می شوید در مقابل گرما عکس العمل کمتری نشان دهد. بهتر است به جای کرم پودر های چرب و مایع، از پنکیک ها که خشک تر هستند استفاده کنید.

همیشه در کیفتان یک پد آرایشی به همراه داشته باشید اگر آرایشتان به هم ریخت به راحتی می توانید روی صورتتان را تمیز و صاف کنید.

آرایش چشم
در مورد سایه نیزهمین عمل را تکرار کنید یعنی حتما از تثبیت کننده استفاده کنید. یادتان باشد که سایه و خط چشم شما دوست دارند حرکت کنند! پس سعی کنید جلویشان را بگیرید چون به راحتی آرایش شما را خراب میکنند. سعی کنید از ریمل های مقاوم در برابر آب استفاده کنید اگر از ریمل زیاد استفاده می کنید بهتر است از water-resistant استفاده کنید تا waterproof چون آنها هم در برابر آب مقاوم هستند ولی روی مژه شما سبک ترند.

آرایش لب
به جای رژ های مایع از رژ های جامد استفاده کنید این رژ ها در برابر حرارت مقاوم ترند برای ماندگاری بیشتر می توانید از کمی کرم پودر یا پنکیک در زیر رژ استفاده کنید.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نفس:

    تثبیت کننده چیه؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.