مانوئل نویر: آدلر دروازه بان بسیار خوبی است

  پس از مصدومیت های تکراری، رنه آدلر شرایط خوب گذشته را در این فصل بازیافته و در هفته های اخیر او درون دروازه ی هامبورگ عملکرد خوب خود در گذشته را تکرار کرد مانویل نویر از اینکه رقیب قدیمی وی بار دیگر شرایط بازگشت به تیم ملی را بدست آورده بسیار خوشحال است.

نویر به بیلد می گوید:” من فکر می کنم یوگی لوو و اندی کوپکه به خوبی آدلر را زیر نظر دارند او عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته است و نشان داد که در گذشته با شایستگی دروازه بان تیم ملی بوده است. البته دعوت او به تیم ملی تصمیم مربی است ولی با این کار اعتماد به نفس آدلر بار دیگر بازخواهد گشت.”

پیش از جام جهانی ۲۰۱۰ مانوئل نویر ذخیره ی آدلر در تیم ملی آلمان بود اما مصدومیت رنه موجب شد او نتواند تیم ملی آلمان را در جام جهانی همراهی کند و این فرصت برای نویر فراهم آمد تا پیراهن شماره یک تیم ملی را از آن خود کند.

نویر با تمجید از رقیب قدیمی خود ادامه می دهد:” او نعمت بزرگی برای هامبورگ است و این برای هامبورگی ها بسیار مهم است که دروازه بان بسیار خوبی در تیم خود دارند پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی رنه شرایط خوب خود را بدست آورده و در این فصل یک شروع واقعا خوب داشت. شما هیچ وقت نمی توانید عملکرد او را پیش بینی کنید آدلر دروازه بان بسیار خوبی است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.