مانوئل ژوزه:ما خوش شانس بودیم و تعویضم جواب داد/برای باشگاهی به این بزرگی باید خرج کرد

مانوئل ژوزه پس از پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برابر نفت آبادان گفت: ابتدا باید به خاطر غیبتم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کنم. این مسئله به دلیل شرایط پروازی بود وگرنه دوست دارم همیشه جوابگوی خبرنگاران باشم. بازی سختی برای هر دو تیم بود بخصوص پرسپولیس که فقط ۱۵ روز است تمرینات خود را شروع کرده است. از شرایط ایده آل دور هستیم و این برد نتیجه خواستن بچه‌ها بود. نفت آبادان هم شرایط ایده‌آلی داشت.

وی ادامه داد: نفت یک مربی خوب پرتغالی که خوشفکر است، دارد. آنها سه شانس گلزنی داشتند و ما فقط دو بار این شانس را داشتیم اما این قاعده فوتبال است. هر کسی نکشد، می‌میرد. ما شانس داشتیم و این پیروزی برای ما و هوادارانمان خیلی مهم بود. این فقط ۴۰ درصد توانایی پرسپولیس بود که ما به نمایش گذاشتیم. راه طولانی در پیش داشتیم اما سه امتیاز بازی اول برای ما مهم بود. در راه درستی حرکت می‌کنیم و به نفت هم تبریک می‌گویم زیرا آنها بازی خوبی انجام دادند.

ژوزه با اشاره به شرایط آبادان گفت: تاکید می‌کنم تیم‌های کمی می‌توانند در آبادان به پیروزی برسند. من به کادر بندی تیم خیلی اهمیت می‌دهم و کادر بندی تیم ما خیلی خوب بود. پرسپولیس هماهنگ نیست با این حال ما از خستگی بازیکنان نفت و آوردن جواد کاظمیان حداکثر استفاده را کردیم. ما باید خودمان را بکشیم تا قهرمان شویم. همه تیم‌ها با سرمایه‌گذاری هدف‌شان قهرمانی است و ما هم قهرمانی می‌خواهیم. من تجربه زیادی در جام گرفتن دارم و باید جام قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: داوران قضاوت خوبی داشتند و به آنها تبریک می‌گویم.

ژوزه در مورد تیم کهکشانی پرسپولیس و هزینه زیاد این باشگاه گفت: برای باشگاهی به این بزرگی باید خرج شود.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.