مانوئل ژوزه:هواداران فرصت بدهند تا تیم را بهتر کنم/فصل آینده می توانیم شانس قهرمانی داشته باشیم

به گزارش خبرآنلاین؛یک اعتراف در پایان بازی با فولاد می کند و می گوید:« اگر این فصل نشد،فصل بعد جبران می کنیم و  می توانیم شانس قهرمانی داشته باشیم.»مانوئل ژوزه در پایان بازی با فولاد و عوض کردن پیروزی با تساوی گفت:«هوا خیلی گرم بود و باید بگویم واقعا غافلگیر شدیم.از عملکرد نیلسون در این بازی راضی هستم و او عملکرد خوبی مقابل فولاد داشت.»
مانوئل این را گفت و ادامه داد:«به نظرم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.اعتراف می کنم که در نیمه نخست شانس با ما یار بود ولی در نیمه دوم علمکرد بهتری داشتیم و با پوشش دادن ضعف ها بهتر بازی کردیم.ما حتی تا مرز پیروزی هم پیش رفتیم اما این اتفاق نیفتاد.»
او با بیان اینکه مجبور شد تا دو تعویض همزمان را در این بازی انجام بدهد ادامه داد:«مجبور شدم که این تعویض ها را انجام بدهم.من از نتیجه ای که به دست آمده راضی نیستم.ما خوب گل زدیم اما متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم.بازیکنان من فکر کردند بازی تمام شده است.»
او در پاسخ به این سؤال که چرا از علی کریمی در نیمه اول استفاده نکرد گفت: «کریمی مصدوم بود. دوست دارم در همه بازی‌ها برنده باشم اما گاهی نمی‌شود. متأسفانه عده‌ای تز می‌دهند و می‌گویند پرسپولیس باید این طور و یا آنطور بازی کند. من این تزها را قبول ندارم و از هواداران می‌خواهم به من فرصت دهند تا تیم را بهتر کنم.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.