مانوئل ژوزه: دنبال iبهانه جویی نمی باشم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

در کنفرانس مطبوعاتی مانوئل ژوزه پیش از بازی با پیکان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیچ گاه دنبال iبهانه جویی برای فرار از شکست های اخیر نبودم.

مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شکست مقابل مس کرمان یک اتفاق غیر قابل پیش بینی بود که پس از بازی با راه آهن برای ما حادث شد چون در مقابل راه آهن، بازیکنانم خوب دفاع نمودند و گل زدند، باید شکست مقابل مس کرمان را فراموش کنیم و iبه فکر بازی با پیکان باشیم.

وی ادامه داد: سبب باخت ها در کرمان اختلاف ارتفاع بود که باید یک روز سریعتر iبه کرمان می‌رفتیم و با اعتماد iبه نفس بالا با آنها بازی می‌کردیم.

ژوزه در مورد تلخ ترین باخت گفت: باخت iبه مس کرمان یکی از تلخ ترین باخت های دوران مربی گری من بود چون بازیکنانم پس از بازی با راه آهن و پیروزی با روحیه در مقابل این تیم اعتماد iبه نفس بالا پیدا نموده بودند تا با بازی خوب iبه جایگاه های بالای جدول برسند.

وی ادامه داد: بازی های پرسپولیس در لیگ برتر بسیار سخت تر از قبل است چون دیگر با این شکست ها سایر تیم ها احترام قبل را برای پرسپولیس ندارند.

ژوزه در مورد بازی با پیکان گفت: بازی با پیکان در هفته چهاردهم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون باید با iبهترین بازی و پیروزی دلنشین در ورزشگاه آزادی هواداران را iبه استادیوم بکشانیم و باید تماشاگران برای حمایت پرسپولیس فردا در روز بازی با پیکان ورزشگاه را پرکنند و تیم پرسپولیس را تشویق نمایند.

وی ادامه داد: من iبه هواداران پرسپولیس حق می‌دهم که از بابت باخت های اخیر ناراحت باشند و مرا مقصر بدانند ولی تماشاگران باید iبه ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را تا لحظه آخر بازی تشویق نمایند و پس از پایان بازی اعتراض خود را اعلام نمایند.

ژوزه تأکید نمود: ما پس از پایان برد راه آهن روند خوبی را پیش گرفته بو دیم که لیگ تعطیل شد و این یک ضربه iبه تیم پرسپولیس بود که روند رو iبه رشدی را در رقابت های لیگ برتر iبه خود گرفته بود ولی نفرات تیم در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند را در بازی با پیکان iبه پیروزی برسیم ودر ضمن آرامش تیم ما در بازی های حساس نقطه قوت ما می باشد که این آرامش را برای بازی با پیکان داریم.

وی ادامه داد: پیکان را iبه خوبی آنالیز نموده ایم دنبال iبهانه جویی نمی باشم و کاملا نقاط ضعف و قوت پیکان را شناسایی نموده ایم.

ژوزه در مورد عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس گفت: خط حمله پرسپولیس کم گل میزند چون مهاجمان باید آرامش داشته باشند تا در خط حمله با تمرکز بالا توپ های ارسالی را تبدیل iبه گل نمایند ولی مهاجمان تیمم فشارهای روحی بسیاری را متحمل می شوند ودر ضمن فشار نیز را از سوی تماشاگران iبه آنها انتقال پیدا می نماید.

وی در مورد عدم حضور گردان در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید نمود: اگر بازیکنی غیر از گردان در ترکیب اصلی نباشد حیف نیم شود ولی گردان در دروازه حضور نداشته باشد حیف خواهد شد در یک بازی iبه نیلسون فرصت دادم و او خودش را در دروازه ثابت نمود و با عملکرد خوبش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

ژوزه اضافه نمود: اگر هر بازیکنی شرایط خوبی برای حضور در ترکیب ثابت تیم داشته باشد iبه طور حتم در ترکیب ابتدای بازی قرار می گیرد و قرار گرفتن بازیکنان در لیست ۱۱ نفره iبه خاطر آمادگی آنها در طول تمرینات و بازی های پیش رو است.

وی در مورد عدم حضور کریمی خاطرنشان نمود: صحبت هایی که در مورد علی کریمی در روزهای قبل داشتم تغییر نکرده است و در این مورد صحبت دیگری ندارم./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.