مانوئل ژوزه: یاران جدیدم از تیم های کوچکی آمدند/ ویروس تیمم شده ترس از بردن / چوب فصل قبل را می خوریم

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی پرسپولیس بعد از باخت به صباباتری گفت:« ما ۴ بازی است که خوب بازی می کنیم اما ۳ تایش را نبردیم. بچه ها می دوند اما از بردن می ترسند. ما نیاز داریم به کار روانشناسی که این کار را انجام خواهیم داد. در مدتی که لیگ تعطیل است ، با بازیکنانی که همراه تیم هستند و به اردوی تیم ملی نمی روند ، کار را ادامه می دهیم که بتوانیم از این شرایط خارج شویم.»
او درباره تعویض کریمی و مهدوی کیا هم گفت:« علی و مهدی را در نیمه دوم آوردم تا به تیم آرامش بدهند چون بچه های ما در این بازی کمی عصبی بودند. این دو وقتی آمدند ، روند بازی تیم ما بهتر شد اما مشکل استرس تیم مان حل نشد. تیم آرامش پیدا نکرد.»
مانوئل ژوزه گناه نتایج امسال را به گردن دنیزلی و استیلی انداخت و گفت:« ما باید ببریم اما می ترسیم. این اثرات منفی فصل قبل است که روی کارمان اثر گذاشته. مشکل ذهنی بچه ها باید نسبت به فصل قبل حل شود.» اما خیلی از یاران جدید پرسپولیس اصلا سال قبل نبودند. او در این باره گفت:«این ها از تیم های کوچک آمدند . تیم هایی که نسبت به پرسپولیس ، این قدر بازی در آنها دشوار و مسئولیت آور نیست. شرایط اینجا خیلی متفاوت است. مسئولیت بردن و قهرمانی ویروس تیم من است. من در بدترین شرایط کاری ام پرسپولیس را قبول کردم اما چیزی نمی گویم که فکر نکنید دارم بهانه می گیرم. بازیکنانم زیر فشار هستند. من اینجا همه گناه باخت را بر گردن می گیرم. هرچه انتقاد می خواهید از من بکنید اما کسی چیزی به بازیکنان نگوید.»
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.