مانچینی:اگر۳سال قهرمان نشویم،استعفامی‌کنم

۰۵م اسفند ،

به نقل از ساکرنت، روبرتو مانچینی از زمانی که هدایت منچسترسیتی را به عهده گرفته با این تیم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و سوپرکاپ انگلیس را تجربه کرده است. وی تا سال ۲۰۱۷ نیز با سیتی‌زن‌ها قرارداد دارد.

به گزارش فارس،مانچینی در مورد حضور در سیتی گفت: بر این باور هستم که شرایط هر باشگاهی باید ثبات زیادی داشته باشد. اگر مربی یک تیم در هر ۲ سال تغییر کند، اوضاع خیلی سخت می‌شود ولی اگر همان مربی در ۳ سال نتوانست جامی را بدست آورد، خودش باید به سران باشگاه بگوید که دیگر نمی‌تواند اینجا بماند. اگر من هم ۲ یا ۳ سال در هیچ جامی قهرمان نشوم، بدون شک سیتی را ترک خواهم کرد. حتی در ذهنم هم نمی‌توانم به این موضوع فکر کنم.

با توجه به اینکه سر الکس فرگوسن بیست و هفتمین سال حضور خود در منچستریونایتد را سپری می‌کند، مانچینی فقط ۴ سال است که به سیتی آمده ولی اعلام کرده به هیچ وجه نمی‌تواند در یک باشگاه مدت زیادی بماند.

«فکر نمی‌کنم در سیتی ۱۰ سال هم بمانم. این کار برای من غیر ممکن است. ۴ یا ۵ سال برای ماندن در یک تیم زمان مناسبی است تا در این بازه بتوانیم در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم. فکر می‌کنم منطقی‌تر است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.