مانچینی از خرید دروسی منصرف نمی شود

سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بر خلاف اظهارات هافبک آس رم مبنی بر تمایل او به ماندن در این تیم از خرید وی ناامید نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، و به نقل از خبرگزاری روئیترز دنیل دروسی ، آاس رم را ترک نمی کند اما مانچینی هنوز به شکار وی امیدوار است.

سرمربی منچستر سیتی اعلام کرد اگر آنها به فکر رقابت در لیگ قهرمانان اروپا باشند باید دو یا سه بازیکن دیگر را خریداری کنند که مهم ترین آنها دنیل دروسی است.

این هافبک اعلام کرد آ اس رم را ترک نمی کند و گفت: من در اینجا خوشحالم و تمایل به ترک باشگاه ندارم.

با این حال مانچینی با امیدواری می گوید: هیچ کس نمی داند چه پیش می آید اما تا آنجا که من می دانم حدس زدن سخت است و تازمانی که پنجره ی نقل و انتقالات هنوز باز است هر اتفاقی امکان دارد بیافتد و حتی سرسخت ترین بازیکنان نیزگاهی تسلی می شوند و حاضر می شوند تیمشان را ترک کنند.

مانچینی همچنین احتمال پیوستن اسکات سینکلر رد نکرد و گفت احتمال آن هنوز وجود دارد اما درارتباط با ژاوی مارتینر خوزیدو گفت : خریدن او بسیار دشوار است قیمت او بالاست و نمی توان به این راحتی به سراغش رفت مانچینی هم چنین در ارتباط با خریدن مهاجم لیورپول دنیل آگر نیز گفت: اصلا حتی امکان هم ندارد که یکبار دیگر برای خریدن او تلاش کنم وی برای ما تمام شده است.

در ارتباط با دنیل دژانگ نیز گفت: او با ما می ماند و اضافه کرد: آدام جانسون همچنان یک بازیکن سیتی است و ما نمی توانیم بازیکنی را بفروشیم  یا بازیکن جدید را خریداری نکنیم ./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.