مانچینی: بازیکنان ضعیف را کنار می‌گذارم

۲۳ام بهمن ،

به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در دیدار این هفته خود در لیگ برتر انگلیس برابر ساوتهمپتون با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر منچستریونایتد برابر اورتون اختلاف امتیاز آنها با یونایتدها در صدر جدول به ۱۲ امتیاز برسد.

در دیدارهای اخیر سیتی، برخی از بازیکنان این تیم بسیار ضعیف‌تر از حد معمول ظاهر شده‌اند که این موضوع ناراحتی سرمربی ایتالیایی را در پی داشته است. او قول داده در پیکارهای آینده بازیکنانی که ضعیف بوده‌اند را از ترکیب تیم کنار بگذارد.

روبرتو مانچینی در این مورد گفت: از دست تعداد زیادی از بازیکنانم عصبانی هستم. عملکرد ما در دیدار برابر ساوتهمپتون خیلی بد بود. نباید به آن شکل بازی می‌کردیم. بازیکنان به دنبال توپ‌ها نمی‌دویدند. در دیدارهایی هم که خوب بازی کردیم، پیروز نشدیم. این طبیعی است که همیشه پیروزی از آن تیم بهتر میدان نباشد ولی برابر ساوتهمپتون خیلی ضعیف بودیم. شک نکنید بازیکنانی که ضعیف بوده‌اند را از ترکیب تیم کنار می‌گذارم.

وی افزود: ۱۲ دیدار تا پایان فصل باقی مانده است. باید در لیگ برتر و جام حذفی بهترین نمایش‌هایمان را ارائه کنیم. شایستگی این را داریم که بتوانیم بهتر از این‌ها عمل کنیم. باید لیگ را به شکلی که سال قبل به پایان بردیم تمام کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.