مانچینی با ماسک دستیارش iبه کنفرانس خبری رفت !

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مانچینی با ماسک دستیارش iبه کنفرانس خبری رفت !

اخبار لیگ برتر انگلیس : روبرتو مانچینی سرمربی منچسترسیتی با زدن ماسک دستیارش iبه کنفرانس خبری رفت.

به گزارش فوتبال آنلاین روبرتو مانچینی سرمربی منچستر سیتی که این روز ها iبه خاطر نتایج ضعیف تحت فشار است تلاش کرد تا با یک شوخی جو را کمی مساعد سازد.

  در کنفرانس خبری که پیش از بازی امروز این تیم با آستون ویلا برگزار شد،مانچو با زدن ماسک دیوید پلات،دستیارش، حضور یافت که خنده خبرنگاران را iبه همراه داشت.او پس از چند لحظه ماسک را برداشت و پرسید : کدام یک را ترجیح می دهید؟ من یا دیوید ؟

  البته خنده مانچو و خبرنگاران مدت طولای ادامه نداشت چرا که بلافاصله سوالات داغ از وضعیت بالوتلی پرسیده شد.با توجه iبه اتفاقات اخیر و اینکه دو باشگاه میلانی رابطه این دو نفر را iبه شدت تعقیب می کنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند،مشکلات بالو-مانچو iبه بحث اصلی منچستر تبدیل شده است.

  مانچینی در این باره گفت : ما زن و شوهر نیستم آن طور که بعضی ها فکر می کنند! او فقط یکی از بازیکنان من است که باید iبه قوانین حرفه ای تیم احترام بگذارد.بازی با تاتنهام جریمه او نبود بلکه بازیکنان دیگر روی نیمکت لیاقت بیشتری برای حضور در میدان داشتند.

مربی ایتالیایی همچنین پس از انتقادات شدید از جو هارت دروازبان تیمش و تیم ملی انگلیس گفت : برای من، او iبهترین دروازبان انگلیس است.چه از لحاظ فکری و چه از لحاظ فیزیکی.اگر پنج  یا شش بازی برای ما اشتباه کند شاید iبه فکر تغییرات بیفتم اما مسلما نه حالا.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.