مانچینی بحران در منچسترسیتی را تکذیب کرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

 به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه از منچستر، تعداد گلهای زده منچسترسیتی در حال حاضر نسبت به وقت مشابه فصل قبل نصف شده است و این تیم با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین منچستریونایتد در رده سوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس قرار دارد. سیتی همچنین در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی داشته و احتمال دارد همانند سال قبل در مرحله گروهی این رقابتها حذف شود. این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هنوز پیروزی به دست نیاورده است و یک تساوی حاصل سه مسابقه گروهی آن بوده است.

از سوی دیگر استخدام چیکی بگیریستین مدیر فوتبال سابق بارسلونا در منچسترسیتی و کمی پس از آن پیوستن فران سوریانو به عنوان مدیر اجرایی این تصور را به وجود آورده که شاید پپ گواردیولا مربی سابق بارسا نیز به سیتی ملحق شود.

رسانه های انگلیس نیز گزارش تفسیری دادند مانچینی فصل قبل و در دوره ای که منچستر سیتی در کورس قهرمانی از یونایتد عقب بود در آستانه پیوستن به موناکو فرانسه قرار داشت.

اما مانچینی ضمن رد همه این پیش بینی ها تاکید کردد به هیچ وجه قصد جدایی از تیم خود را ندارد. وی به خبرنگاران گفت :«نمی دانم چرا همواره در این مورد از من می پرسید. من در منچستر سیتی می مانم زیرا اینجا کار می کنم. ما در دو سال سه جام برده ایم.»

وی افزود:« دشوار ترین دوران کار هر مربی در یک تیم جدید، دو سال اول فعالیت در آن تیم است و ما در دو سال اول در سیتی سه جام به دست آوردیم و شما باید به این موفقیت ارزش بدهید.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.