مانچینی به قهرمانی امیدوار است

شنبه ۲۳ اردیبهشت – ۰۵:۵۹:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – روبرتو مانچینی سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی امیدوار است بتواند پس از گذشت چهل و چهار سال نخستین عنوان قهرمانی را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد. شاگردان مانچینی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر انگلیس با کوئینزپارک رنجرز رو به روز خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، منچستریونایتد و منچسترسیتی هم امتیازند اما شاگردان مانچینی به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ایستاده اند.
سرمربی ایتالیایی منچستر سیتی در گفتگو با خبرنگاران گفت: «فکر می کنم اکنون منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های انگلیسی و اروپایی است. اگر منچستر یونایتد بتواند دو یا سه سال قهرمان شود پس ما هم می توانیم. اکنون چیزی که برای ما مهم است کسب نخستین عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است.»
مانچینی گفت:«این هفته هم همانند هفته های گذشته برای ماست و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. یکشنبه یا دوشنبه فشار بر روی انها بیشتر خواهد شد زیرا بازی مهم و دشواری پیش رو داریم. زمان زیادی منتظر چنین روزی بودیم.»
مانچینی افزود:«کوئینز پارک رنجرز تیم خوبی است. امیدوارم آنها بتوانند در لیگ برتر همچنان حضور داشته باشند حتی اگر مقابل ما ببازند.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از منچستر، سرمربی منچستر سیتی گفت: «ساندرلند – که با منچستر یونایتد بازی خواهد کرد – چیزی برای از دست دادن ندارد. مطمئنم آنها با صد در صد توان خود به میدان خواهند آمد اما برای هیچ بازی می کنند برای همین فکر می کنم یونایتدی ها بازی آسانتری پیش رو دارند. افتخار می کنم زیرا فکر می کنم بازیکنانم امسال بسیار خوب کار کردند. وقتی با تیمی همانند منچستر یونایتد می جنگید باید خوب کار کنید. به خاطر هوادارانمان باید جام امسال را از آن خود کنیم. پس از گذشت بیش از چهل سال برای آنها قهرمانی بسیار مهم است.»

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۲۱۷۵۹۳۴۶۷۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.