مانچینی: ماریو بالوتلی بسیار بهتر از رونی است

   به نقل از کوریو دلو اسپورت، روبرتو مانچینی پس از حذف انگلیس از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ مدعی شد که ماریو بالوتلی بسیار بهتر از مهاجم ۲۶ ساله انگلیس است. رونی یک نقطه کلیدی در ترکیب روی هاجسون بود که شب گذشته در کیف به مصاف ایتالیا رفت، اما شاگردان پرندلی پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی به برتری رسیدند.

مانچینی در پاسخ به کسانی که درباره از دست دادن موقعیت‌های فراوان توسط بالوتلی سؤال می‌کردند، اظهار داشت که این بازیکن بسیار بهتر از رونی در ترکیب انگلیس عمل کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم شاید خیلی‌ها عملکرد بالوتلی را زیر سؤال ببرند، اما وی همیشه با قلبش بازی است، ۵ یا ۶ موقعیت داشت و کمی بدشانس بود.

سرمربی من‌سیتی گفت: اما ما می‌خواهیم او را با رونی مقایسه کنیم که تنها زمانی به چشم آمد که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. “سوپر ماریو” بسیار بهتر کار کرد و او مهاجم بزرگی است که ما باید از او حمایت کنیم.

سرمربی تیم قهرمان انگلیس با تمجید از عملکرد شاگردان پرندلی گفت: کنترل بازی در اغلب زمان مسابقه در دست ایتالیا بود به نحوی که گویی از سیاره دیگری آمده بودند. در نیمه دوم و وقت‌های اضافه آنها انگلیس را نابود کردند.

مانچو خاطرنشان کرد: نفسم برای به ثمررسیدن گل پیروزی حبس شده بود. من ورای بالوتلی، ایتالیایی بزرگ را می‌دیدم. بالوتلی نیز بسیار خوب تغییر کرده و وقتی نوچرینو و دیامانتی وارد زمین شدند، ایتالیا پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرد.

ایتالیا برای راهیابی به فینال پنج‌شنبه شب مقابل آلمان به میدان می‌رود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.