مانچینی : بالوتلی به هیچ وجه سیتی را ترک نخواهد کرد!

۱۶م دیماه ،

مانچینی : بالوتلی به هیچ وجه سیتی را ترک نخواهد کرد!

اخبار لیگ برتر انگلیس : فوتبال آنلاین : سرمربی منچسترسیتی با تاکید بر اینکه بالوتلی را نخواهد فروخت اعلام کرد حاضر است به او ۱۰۰ شانس دیگر برای اصلاح خودش بدهد.

به گزارش فوتبال آنلاین روبرتو مانچینی که در جریان جلسه تمرینی منچسترسیتی آنقدر از دست ماریو بالوتلی، مهاجم جوان و ایتالیایی تیمش عصبانی شد که با وی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

اکنون این مربی اعلام کرده عکس‌های انتشار یافته از این اتفاق سبب شده این رخداد بیش از آنچه بوده بزرگ‌نمایی شود. این مربی تاکید کرده رفتار او با سوپر ماریو هیچ تغییری نکرده و او می‌تواند در دیدار جام حذفی این تیم که روز شنبه برابر واتفورد برگزار می‌شود روی نیمکت بنشیند.

بالوتلی که چندی پیش به سبب مشکل‌های انضباطی از سوی باشگاه جریمه شده بود، بار دیگر با تذکرهای مانچینی مبنی بر اصلاح رفتارش روبه‌رو شد.

مانچینی ۴۸ ساله در این مورد گفت: ما در حال تمرین بودیم که ماریو بالوتلی به هم‌تیمی خود لگد زد. به او گفتم که زمین را ترک کند و به رختکن برود. او به من گفت که این کار را انجام نمی‌دهد. من هم پیراهن او را گرفتم و از زمین خارج کردم. این تمام اتفاقی بود که رخ داد.عکس‌های انتشار یافته موضوع را بیش از آنچه بوده بزرگ‌نمایی کرده است.

مانچینی بار دیگر تاکید کرد بالوتلی هنوز هم می‌تواند آینده خوبی در این تیم داشته باشد. وقتی در مورد فروش سوپر ماریو از او سوال شد در پاسخ گفت: تفکرات من در خصوص او تغییری نکرده و او به هیچ وجه سیتی را ترک نخواهد کرد. اگر بدانم که او روزی رفتارش را تغییر خواهد داد، حاضرم ۱۰۰ بار دیگر به او شانس اصلاح خودش را بدهم. او تنها ۲۲ سال دارد و در سنی است که ممکن است اشتباه کند. لگدی که او به هم‌تیمی خود زد را می‌تواند در زمین مسابقه نیز تکرار کند. مشکل این است ولی باید بگویم هنوز هم به استعداد او ایمان دارم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.