مانچینی: با اختلاف ۱۲ امتیازی هم ناامید نخواهیم شد

۱۳م اسفند ،

سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی برابر آستون‌ویلا گفت که با وجود اختلاف ۱۲ امتیازی نسبت به شیاطین‌سرخ امید بسیاری به قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منچسترسیتی در آخرین هفته‌ ۲۸ لیگ برتر انگلیس با تک گل کارلوس توس از سد آستون‌ویلا گذشت. هر چند اختلاف همشهری‌ها با منچستریونایتد صدرنشین به ۱۲ امتیاز رسیده است، اما مانچو هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است.

این مربی ایتالیایی پس از پیروزی نزدیک تیمش گفت: باید در ۱۰ دیدار باقیمانده به پیروزی برسیم و دیگر امتیاز از دست بدهیم. متاسفانه در دیدارهای برابر کوئینزپارک‌رنجرز، وستهام و چلسی با این که شایسته پیروزی بودیم، امتیاز از دست دادیم تا اختلاف با منچستریونایتد صدرنشین افزایش یابد اما این فوتبال است و باید با آن کنار آمد. گاهی اوقات بخت با تیم یار است و تمام توپ‌ها به گل تبدیل می‌شود اما در مقابل بعضی اوقات هم تیم تنها با یک فرصت نصف و نیمه به پیروزی می‌رسد که این اتفاق در بازی امشب برابر آستون ویلا رخ داد. با این حال مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم. مطمئن باشید منچستر سیتی با وجود اختلاف ۱۲ امتیازی ناامید نخواهد شد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.