مانچینی و دی متئو گزینه های جانشینی فاتح تریم/ دروگبا مربی گالاتاسرای می گردد؟

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – گالاتاسرای، فاتح تریم سرمربی کهنه کار خود را اخراج کرد و حالا به دنبال یک سرمربی تازه می گردد.

به گزارش ممتاز؛ روبرتو دی متئو و روبرتو مانچینی دو گزینه ای می باشند که بیش از دیگران نامشان در این مورد مطرح شده و البته این احتمال وجود دارد که دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی، به عنوان مربی موقت، هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 تیم بزرگ ترکیه، در حالا حاضر در رده یازدهم لیگ این کشور قرار دارد و بعد از عدم توافق با فاتح تریم، او را اخراج کرد. مانچینی ۴۸ ساله، اولین گزینه ترکیه‌ای ها برای هدایت گالا بود اما دستمزد بالایی که این مربی ایتالیایی درخواست کرد سبب شد تا سران باشگاه استانبولی به سراغ دی متئو بروند.

سرمربی سابق وست برومویچ و چلسی که با آبی های لندن به قهرمانی اروپا رسید و شش ماه بعد در کمال تعجب اخراج شد، پیشنهادهایی برای هدایت ساندرلند هم دارد.اما او تمایلی به کار در ساندرلند ندارد و گفته می گردد در آستانه بستن قراردادی دو ساله با گالاتاسرای است. اما تا زمان مشخص شدن قطعی سرمربی آینده گالا، دیدیه دروگبا به عنوان یک گزینه احتمالی برای هدایت این تیم مطرح شده. گالا امروز در لیگ بازی دارد و برای این بازی احتمال دارد که مهاجم ساحل عاجی به عنوان بازیکن- مربی مسئولیت این تیم را برعهده بگیرد هرچند که هنوز چیزی قطعی نشده.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.