ماهشهر میزبان مهمترین بازی هفته/جنوبی ها میزبان تهرانی ها

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

هفته دوم سوپرلیگ بسکتبال فردا با پنج دیدار همزمان در پنج شهر مقاومت برگزار می گردد دیدار دو تیم مدعی فولاد ماهان و پتروشیمی بندر امام مهمترین بازی هفته به حساب می آید.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برخلاف هفته اول سوپرلیگ بسکتبال که تهران میزبان ۲ بازی بود در هفته دوم چراغهای سالن آزادی خاموش می مانند اما پنج شهر بندر کنگ، قشم، زنجان، گرگان و ماهشهر میزبانان هفته خواهند بود.

**دومین محک ماهان در ماهشهر

تیم فولاد ماهان سنگین ترین بازی های تیم فصلش را در آغاز لیگ و مقابل تیم های مدعی مثل زنجان، پتروشیمی، ماهان و دانشگاه ازاد در برنامه داشت، ماهانی ها پس از برد هفته اول مقابل همیاری در هفته دوم باید با پتروشیمی روبرو شوند با توجه به بها های هر دو تیم و تلاش آنها برای قهرمانی نتیجه بازی در ادامه کار تیم برنده و بازنده تأثیر بسیاری خواهد داشت.

**اولین میزبانی زنجان و گرگان در لیگ

تیم همیاری زنجان اولین میزبانی در لیگ را این هفته مقابل عملیات غیر صنعتی ماهشهر تجربه می نماید با توجه به تغییرات و قدرت گرفتن زنجان در فصل تازه قطعاً استقبال از بازی های این تیم در این فصل بیشتر خواهد بود.

از طرفی شهرداری گرگان که هر فصل بخش بزرگی از نیروی خود را از تماشاگران گرگان می گیرد میزبان مهرام است مهرامی ها هنوز در مورد وضعیت نیمکت تیم پس از جدایی مصطفی هاشمی به تصمیم قطعی نرسیده اند و مهران آتشی بار دیگر هدایت تیم را برعهده دارد.

**جنوبی ها میزبان تهرانی ها

دو تیم نفت سپاهان و دانشگاه ازاد در اولین بازی های خارج از خانه مهمان دو تیم جنوبی خواهند بود.

تیم قشم که در ۳ هفته اول لیگ دید و بازدید با تیم های تهرانی را در برنامه داشت میزبان دانشگاه آزاد است و تیم البدر کنگ با نفت سپاهان روبرو می گردد.

هنوز از وضعیت اونتاریولت بازیکن خارجی نفت سپاهان خبری نمی باشد و به احتمال بسیار تیم تهرانی این هفته هم با بازیکنان ایرانی به زمین می رود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.