ماهواره جدید به فضا پرتاب می‌شود

جام جم آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از پرتاب ماهواره جدید به فضا در اواخر شهریور یا اوایل مهر امسال خبر داد.

سرداراحمد وحیدی  افزود: علاوه بر آن طرح های مختلف وزارت دفاع با قدرت پیش می‌رود که نوبت به نوبت به نتیجه خواهد رسید و نمونه آن شناور پرنده نسل جدید و موشک‌های نسل جدید است.

وی همچنین در خصوص مسائل سوریه گفت: اینکه برخی کشورهای منطقه با کمک غربی‌ها سلاح وارد سوریه کرده‌اند بسیار زشت است زیرا آنان مطالبات طبیعی مردمی را با این اقدام خود آغشته به خون کرده‌اند.

وزیر دفاع تاکید کرد: برخی اظهارات مقامات غربی نشان می‌دهد که آنان خود را کاملا درگیر این موضوع کرده‌اند و یکی از اهدافشان این است که اذهان عمومی را از مساله فلسطین و ظلم‌هایی که به این ملت  صورت می‌گیرد منحرف و مساله دیگری جایگزین آن کنند.

سردار وحیدی با بیان اینکه مردم سوریه به دخالت خارجی پاسخ منفی داده‌اند، گفت: البته گروهی از مردم سوریه خواسته‌های طبیعی دارند که دولت سوریه تلاش کرد به ‌آنان پاسخ دهد اما کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با ارسال سلاح این مطالبات را به درگیری منجر کرده‌اند.

وی افزود: امروز جریان تروریستی فضای عمومی مبارزه با مردم و دولت سوریه را به دست گرفته و حتی مطالبات عادی و مشخص مردمی را از صحنه خارج کرده است.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.