ماهینی‌:‌ با اجازه بزرگتر‌ها باز هم پنالتی می‌زنم

۲۶ام بهمن ،

حسین ماهینی در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه بچه‌ها با یک بازی خوب مقابل لبنان نتیجه قابل قبولی را گرفتیم. ما باید از هم‌اکنون به بازی حساس مقابل کویت فکر کنیم. البته سه بازی خیلی حساس را برای رسیدن به جام جهانی مانند یک فینال بسیار سخت در پیش داریم که امیدوارم از آنها هم دست پر بیرون بیایم.

وی ادامه داد: ما برای صعود به جام‌جهانی به دعای ملت نیاز داریم تا مسافر جام جهانی شویم. امیدواریم اگر قطر را در کشور خود شکست دهیم راهمان برای رفتن به جام جهانی هموار ‌شود.

ماهینی در خصوص بازی با گهر نیز گفت:‌ در نیمه اول در دیدار مقابل گهر حاکم بلامنازع زمین بودیم و چند موقعیت خوب را به گل تبدیل نکردیم. در نیمه دوم به یکباره همه چیز پیچیده شد و اصلاً فکرش را نمی‌کردیم که یکباره ۲ گل بخوریم.

وی افزود: انگار نیمه دوم خواب بودیم ولی خوشبختانه با تلاش بچه‌ها و فشاری که روی دروازه حریف آوردیم به ۳ امتیاز رسیدیم. تیمی که در حال سقوط است چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها می‌دانستند مساوی هم به دردشان نمی‌خورد به همین دلیل به آب و آتش زدند.

وی ادامه داد: گهر امتیازهای خیلی کمی دارد و می‌داند که اگر بخواهد در لیگ باقی بماند باید همه بازی‌هایش را ببرد به همین دلیل مقابل ما خوب بازی کرد اما به حریف اجازه گرفتن ۳ امتیاز ندادیم.

ماهینی در پاسخ به این سؤال که اگر پنالتی شود باز هم می‌زنی، گفت: اگر بزرگترهای تیم اجازه دهند پنالتی می‌زنم. در بازی با گهر با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف جلو بودیم و خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد البته من پنالتی‌ام را بد نزدم می‌خواستم توپم به بالای دروازه برود اما به یکباره به زیر طاق دروازه خورد اگر این توپ هم گل می‌شد به روح پدربزرگم هدیه‌اش می‌کردم که این اتفاق نیفتاد. از اینکه پنالتی گل نشد شرمنده‌ام.

ماهینی در پایان دربارهٔ بازی با سپاهان نیز یادآور شد: همیشه مقابل سپاهان بازی کردن سخت بوده است. آنها تیمی بسیار خوب و قدرتمندی می باشند ولی ما اگر این بازی را ببریم برای گرفتن سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوار می‌شویم پس ساده این فرصت را از دست نمی‌دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.