ماهینی: مقابل فجر سختگیرانه بازی می کنیم

یکشنبه ۱ مرداد – ۰۶:۱۶:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – حسین ماهینی گفت: پرسپولیس در آبادان هوشمندانه و حساب شده بازی کرد و مهم این بود که به پیروزی رسیدیم. ما حالا چند فینال دیگر را پیش رو داریم که باید آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مدافع کناری سرخپوشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پیرامون شرایط تیم با بیان مطلب فوق افزود: حریف اول ما در آبادان گرمای وحشتناکی بود که وجود داشت و در مرحله بعد باید به مصاف تیم صنعت نفت می رفتیم. بطور قطع بازی در این شرایط تدابیر خاصی را طلب می کرد. آقای ژوزه در طول هفته یکسری تمرینات را تدارک دیده بود و برای بازی هم برنامه های خاصی داشتیم.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی طبیعی بود که تیم نفت در زمین خودش و با توجه به آشنایی با شرایط جوی تکاپوی بیشتری نشان بدهد اما آنچه اهمیت داشت مدیریتی بود که با توجه به تجربه بچه ها و دستورات کادر فنی روی بازی داشتیم. البته قبل از بازی هم گفته بودیم که سه، چهار هفته ای زمان لازم است تا این تیم به هماهنگی خوبی برسد، چون هر یک از بازی ها در حکم فینال است و موفقیت در آنها روند تیم در طول فصل را مشخص می کند.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در ادامه پیرامون عملکرد خود گفت: اولین وظیفه من، دفاع کردن است، ابتدا باید این کار را به خوبی انجام بدهم. در شرایطی که هوا بد بود، محتاط تر بازی می کردیم و من هم تابع برنامه های کادر فنی بودم. با گذشت چند بازی دیگر، هماهنگی بین ما بیشتر می شود. بدن ها رها شود، آن وقت تازه پرسپولیس متفاوتی را خواهید دید.
ماهینی در پایان تصریح کرد: بازی با نفت تمام شد، ما حالا بازی با فجر را پیش رو داریم. آنها پیروزی خوبی داشتند ولی واقعیت این است که ذوب آهن هم در شرایط خوبی نبود. با این وجود ما هیچ حریف آسانی نداریم. نام پرسپولیس و تیمی که بسته شده به حریفان انگیزه می دهد ولی در داخل تیم هم انگیزه فراوانی موج می زند. قطعا مقابل فجر سخت گیرانه بازی می کنیم. فقط ای کاش بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود. تماشای بازی حق مسلم تماشاگران است و امیدواریم فدراسیون فوتبال با تجدید نظر در حکم صادره، محرومیت هواداران را کاهش دهد تا لیگ با حضور تماشاگران داغ شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۲۱۸۱۶۲۷۵۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.