ماهیت رسوا کننده آل سعود / مردمی که از ساده ترین امکانات محرومند

به گزارش خبرگزاری مهر،  پایگاه الحرمین در مطلبی با عنوان عقب ماندگی در کشوری نفت خیز آورده است : روستای اللحجه در حد فاصل منطقه جازان و عسیر فاقد ساده ترین امکانات است.

این پایگاه بیان کرد: هنگامی که قرار است مادری فرزندی به دنیا آورد کابوس بزرگی در راه است زیرا رساندن مادر حامله به نزدیکترین بیمارستان سه ساعت زمان می برد.

پایگاه مذکور می افزاید: ساکنان این روستا از ساده ترین امکانات محروم هستند و با مشاهده خودرویی گویی شی عجیبی دیده اند زیرا اطراف کسانی را که با خودرو وارد می شوند محاصره می کنند.

این پایگاه بیان کرد: ساکنان این روستا فاقد جاده، برق، آب، امکانات اولیه آموزشی و بهداشتی هستند و به سختی روزگار می گذرانند.

پایگاه مذکور به نقل از یکی از ساکنان آورده است: ما درانزوای کامل قرار داریم و کسی توجهی به ما ندارد، ما کار نداریم و جز مقرری اندک که در آغاز هر ماه خرج می شود درآمد دیگری نداریم.

این پایگاه می افزاید: ساکنان این روستا بی سواد هستند و در دوران حجر زندگی می کنند.آنها از سرمای شدید و گرمای سوزان رنج می برند که این وضعیت برای کودکان و زنان سخت تر است.

شایان ذکر است قبلا نیز اخباری درباره آمار بالای خودکشی نزد جوانان عربستانی به علت مشکلات معیشتی منتشر شده بود این در حالی است که حکام آل سعود با استفاده از درآمدهای سرشار نفتی به دخالت در کشورهای دیگر و سناریوهای مرگبار می پردازند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.