ماهینی: خطا روی من صددرصد پنالتی بود/ هواداران را پای تلویزیون خوشحال می‌کنیم

ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که قبول داری پرسپولیس خوب بازی نکرد می‌گوید: «اگر بخواهم در این مورد صحبت کنم باید بگویم که بازی با نفت شرایط خاص خودش را داشت. باور کنید در آن گرما نمی‌شد فوتبال بازی کرد. در ضمن لیگ برتر تازه شروع شده و ما احتیاج به زمان داریم. مهمترین موضوع این بود که ۳ امتیاز را بگیریم ولی مطمئن باشید در هفته‌های آینده به هماهنگی خواهیم رسید.»

از ماهینی در مورد عملکرد خودش در این بازی سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« تا آنجا که توان داشتم دویدم و سعی کردم خواسته‌های کادرفنی را پیاده کنم. من هم مثل دیگر بازیکنان هنوز به آمادگی صددرصد نرسیدم ولی با گذشت چند هفته همه چیز درست می‌شود. در ضمن من یک پنالتی هم برای پرسپولیس گرفتم ولی داور به اشتباه سوت نزد. خطایی که روی من صورت گرفت صددرصد پنالتی بود و نمی‌دانم چرا داور اشتباه کرد.»

از ماهینی در مورد بازی روز سه شنبه مقابل فجرسپاسی سوال می‌کنیم که می‌گوید:« گرفتن ۳ امتیاز در اولین بازی روحیه ما را بالا برد و در بازی با فجر هم فقط به ۳ امتیاز فکر می‌کنیم. این درست که از حضور تماشاگران در استادیوم محروم هستیم ولی هواداران پرسپولیس را پای تلویزیون خوشحال خواهیم کرد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.