ماهینی : پدربزرگم از من هم پرسپولیسی تر است ! /تلاش می کنم جای خسرو را در تیم ملی بگیرم

کاوه علی اسماعیلی: کمتر کسی می تواند این بازیکن را به حاشیه ببرد چون به قول خودش حوصله دردسر، شایعه و حاشیه را ندارد. دیروز دقایقی با ماهینی صحبت کردیم و نکات بامزه ای از مصاحبه اش متوجه شدیم. حرف های این بازیکن را بخوانید:
*چند روزی است که خبری از تو نداریم، کجایی؟!
بعد از بازی تیم ملی مقابل قطر، باشگاه پرسپولیس به بازیکنان ملی پوش استراحت داد و من هم در این زمان، سری به خانواده ام در بوشهر زدم تا از نظر روحی، ریکاوری کنم.
*به نظر می رسید زیاد اهل شلوغی و سر و صدا نیستی؟
نه اصلا اهل این حرف ها نیستم. از همان سالهای اول فوتبالم هم کم مصاحبه می کردم و دوست نداشتم زیاد در چشم باشم یا وارد حاشیه شوم. کار خودم را می کنم، سرم پایین است و فقط به پیشرفت در فوتبال فکر می کنم اما با این شرایط هم، بعضی ها اذیتم می کنند.
*چطور؟
من تا دو روز بعد از بازی تیم ملی، موبایلم را به خاطر احترام به خبرنگاران روشن گذاشتم و حرف زدم اما پس از آن، گوشی ام را خاموش کردم تا استراحت کنم. دو شب قبل، کنار خانواده بودم که یکی از دوستانم زنگ زد و گفت چرا با فلان سایت مصاحبه کردی و گفتی که به اجبار رفتی به پرسپولیس؟ یک لحظه سرم گیج رفت! فکرش را نمی کردم در موردم چنین بحثی مطرح شود. امروز (صبح دیروز) با بعضی از دوستان در باشگاه تماس گرفتم تا موضوع را پیگیری کنند و متوجه شویم چطور من بدون اینکه بدانم مصاحبه ای کرده ام و چنین حرفی زده ام. مگر می شود چنین حرفی بزنم؟ واقعا از این مصاحبه های خیالی خنده ام می گیرد.
*تو گفته بودی از یک خانواده پرسپولیسی به فوتبال ایران معرفی شدی. در خانواده تان چه کسی بیشتر این تیم را دوست دارد؟
البته ما بوشهری هستیم و شاهین و ایرانجوان را دوست دارم اما تیم دوم همه ما پرسپولیس است. باید بگویم در خانواده ما، پدربزرگم یک پرسپولیسی دو آتشه که هیچ، یک پرسپولیسی صدآتشه است! پدرم، مادرم، خواهر و برادرو داماد و عموها و همه افراد و اعضای خانواده ما پرسپولیسی هستند. اصلا بوشهری ها برعکس اهوازی ها اکثرا پرسپولیسی هستند.
*پرسپولیس در هر پست حداقل دو بازیکن خیلی خوب دارد. این مساله خوب است یا بد؟
قبل از هر چیز باید از سردار رویانیان تشکر کرد که زحمات زیادی بابت این مساله کشیده و تیم قدرتمند و خوبی ساخته است. من فکر می کنم باید در هر پستی، ما صاحب دو بازیکن ستاره باشیم. یک تیم خیلی خوب در زمین بازی و یک نیمکت قدرتمند با بازیکنان تاثیر گذار کنار زمین. مطمئن هستم باشگاه یک مربی خیلی خوب را در نظر می گیرد که بالای سر تیم باشد و به سادگی به قهرمانی برسیم. البته دنیزلی گفته می آید که اگر برگردد، بهترین انتخاب ممکن است.
*ولی ممکن است برای حضور در ترکیب اصلی، میان بازیکنان دعوا و درگیری یا حاشیه درست شود؟
این اتفاق نمی افتد. بازیکنان ما بسیار حرفه ای هستند و من خیلی بعید می دانم چنین دعواهایی که می گویید رخ دهد. همین الان می توانید ببینید که اکثر بازیکنان تیم ما، ملی پوش هستند و تجربیات زیادی دارند، چرا برای بازی کردن باید به جان هم بیفتند؟
*فصل قبل خط دفاع پرسپولیس شرایط خوبی نداشت. فکر می کنی در این فصل چه اتفاقی بیفتد؟
من که پارسال پرسپولیس نبودم بدانم چگونه بوده ولی می توانم بگویم با توجه به حضور شهاب، من، بنگر، نورمحمدی، مهدوی کیا، پولادی، حسینی و … می توانیم کمترین گل خورده را داشته باشیم.
*یک موضوع دیگر هم وجود دارد. تو و خسرو حیدری مدافعان راست تیم ملی هستید. هواداران انتظار دارند بتوانی جانشین خسرو در ترکیب اصلی تیم ملی شوی. به این خواسته می رسی؟
قبل از اینکه من به پرسپولیس بیایم، به همه این مسائل فکر کرده بودم. در تیم ملی برای من مهم نیست که چه کسی بازی کند فقط می خواهم که به جام جهانی برویم حتی اگر من در هر بازی ۵ دقیقه به زمین بروم اما بالاخره هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود. من هم همین وضعیت را دارم و تمام تلاشم را می کنم تا جانشین خسرو حیدری در تیم ملی شوم این هم به نفع خودم است و هم هواداران پرسپولیس خوشحال خواهند شد. به هر حال این مسائل مهم نیست، دعا کنید به جام جهانی برویم.
*آلمان تیم محبوب تو هم از گروه خودش صعود کرد. چند درصد احتمال می دهی قهرمان شود؟
بله آلمان همه رقیبانش را منفجر کرد و با امتیاز کامل از گروهش بالا آمد! شک نکنید که قهرمان می شود چون هیچ تیمی حتی اسپانیا هم سرعت بازی آلمان ها را ندارد و به این دلیل می گویم قهرمان یورو می شود.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.