ماه بیشترین تلفات رانندگی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: طی ۱۰ سال گذشته بیشترین تعداد تلفات حوادث رانندگی در شهریور اتفاق افتاده است. این رویداد فقط در سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان مستثنی شد.

به گزارش ممتازنیوز، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مرداد ماه هم پس از شهریور، دومین ماهی بوده که در هفت سال از ۱۰ سال گذشته (۱۳۸۲ تا )، بیشترین میزان تلفات حوادث رانندگی در آن به وقوع پیوسته است. همان طور که اشاره شد در سال های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸ به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با شهریورماه، بیشترین میزان تلفات حوادث رانندگی در مرداد این دو سال روی داد. تلفات حوادث رانندگی مرداد سال ۱۳۸۸، دو هزار و ۴۰۹ و در سال ۱۳۸۷ این رقم دو هزار و ۵۴۵ نفر بوده است.

سال و ماهِ بیشترین کشته های حوادث رانندگی
در طول ۱۰ سال گذشته (۱۳۸۲ تا )، سال ۱۳۸۴ با ۲۷ هزار و ۷۵۵ کشته، بالاترین میزان کشته های تصادفات را به خود اختصاص داده و شهریور ماه سال ۱۳۸۵ نیز با سه هزار و ۲۴۰ نفر، ماهی بوده که بیشترین تلفات حوادث رانندگی در آن رخ داده است.
۲۶ هزار و ۱۵۷ نفر کشته در شهریورهای ۱۰ سال گذشته
جمع کشته های تصادفات رانندگی شهریور های ۱۰ سال گذشته (۱۳۸۲ تا )، ۲۶ هزار و ۱۵۷ نفر است که این رقم ۱۱ درصد کل کشته های حوادث رانندگی ۱۰ ساله بوده است.

سال و ماهِ کمترین کشته های حوادث رانندگی
بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی کشور، کمترین تلفات حوادث رانندگی در ۱۰ سال گذشته (۱۳۸۲ تا ) در سال ثبت شد که در آن ۱۹ هزار و ۸۹ نفر کشته شدند. همچنین، شهریور ماه سال با دو هزار و ۶۹ نفر در بین ماه های شهریور ۱۰ سال گذشته (۱۳۸۲ تا ) کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.