“ماه تولدتان” به شما می گوید چطور “پوستتان” را زیبا کنید!

فروردین ۱۴۰۳

در چه ماهی از سال متولد شده اید اگر می دانستید که ماه تولدتان چه تاثیری بر روی میزان سلامت جسمی شما دارد و تمام زیبایی هایتان به آن وابسته است کمی بیشتر روی ماه تولدتان “تمرکز” و بر روی آن مطالعه می کردید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ اشخاصی که در نیمه اول هر ماهی متولد شده اند به طور کلی از میزان سلامتی بیشتری برخوردار می باشند و امواج منفی کمتر سراغشان می آید و مشکلات روحی از جمله “افسردگی” کمتر در این گروه ها دیده می گردد.

بررسی ها نشان می دهند، اشخاصی که در ماه های گرم سال متولد می شوند بیشتر باید مراقب سلامتی پوست و مو خود باشند زیرا طالع بینی این گروه از اشخاص نشان می دهد که هوا و جو آسمانی بر روی آن ها اثرات منفی بسیاری می گذارد.

گفتنی است اشخاص متولد روزهای سرد سال به مراتب موهای کم پشتی دارند و ریزش مو در این اشخاص به ویژه آقایان بیشتر دیده می گردد از این رو این گروه نیز باید با مراجعه منظم به متخصص پوست و مو نیز همواره مراقب زیبایی هایشان باشند.

نتایج مطالعات نشان می دهند در طالع بینی هر فصلی از سال میوه ها و سبزیجاتی وجود دارد که می توانند بیشترین اثر را بر روی متولدین آن ماه داشته باشند پس بهتر است کمی بر روی ماه متولدتان دقیق تر شوید و نکات مربوط به آن را متناسب با سلامتی تان دریابید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.