ماه ضیافت الهی در “آفتاب مهربانی”

برنامه “آفتاب مهربانی” به تهیه‌کنندگی محمد خدادی است که از اول ماه مبارک رمضان با بخش‌‌های جدید و متنوعی میزبان روزه‌داران می‌شود.

“محمد خدادی” تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:در بخش‌هایی از برنامه “آفتاب مهربانی” آیتم‌های مختلف و متنوعی به ادعیه ماه رمضان و توجه به آیات و احادیث و روایات در ماه ضیافت الهی دارد.
وی اظهارداشت:‌”آداب رمضان” عنوان آیتمی از گروه سازندگان این برنامه است که توسط حجت‌الاسلام دکتر حاج ابوالقاسم پیرامون آداب و مسائل مرتبط عبادت و بندگی خدا به سمع و نظر هم وطنان مقیم خارج از کشور خواهید رسید.
وی بیان کرد:مخاطبان در آیتم “صبح نشاط” با گفتن جملاتی پند‌آموز سعی می‌کنند تا نکات اخلاقی و معنوی را مطرح کنند.
همچنین؛”رادیو آفتاب صدای مهربانی” ارتباط مستقیم ومشترک با رادیو “صدای آشنا” را برای علاقمندان فراهم کردیم که این بخش طبق روال همیشگی برنامه روزهای یکشنبه پخش می‌شود.
همچنین؛از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به آیتم “شما ور ادیو آفتاب” که با فرمت جدیدی از اول ماه مبارک رمضان در برنامه “آفتاب مهربانی” داریم و این بخش قرار است روزهای جمعه به نویسندگی مخاطبان و با اجرای عوامل برنامه صورت گیرد.
خدادی گفت:حجت‌الاسلام محمد برهایی و محمد کاظم نیک نام از کارشناسان مذهبی برنامه هستند که موضوعاتی متناسب با ماه ضیافت الهی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد:نمایش “عبدلی و اوستا” نیز با رویکرد اجتماعی-معرفتی در این ایام میهمان روزه‌داران است.
گفتنی است؛علی تهرانی،فرشید فتحی،حمیدرضا بهبهان،سیده محمد جعفریان، از گزارشگران در این برنامه همراه مخاطبان خواهند بود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.