ماه عسل پسر خاتمی در اروپا

تور اروپایی ماه عسل فرزند این عضو مجمع روحانیون آن هم در ماه رمضان! در حالی است که مسئولان و فرزندان آن ها باید در ساده زیستی الگوی مردم جامعه باشند و . . .

“صراط” – در حالی که با فرارسیدن فصل تابستان بسیاری از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا بودن هزینه های موجود از مسافرت های تابستانی منصرف شدند پسر رئیس جمهور سابق کشورمان تور اروپا را برای ماه عسل خود در این فصل انتخاب کرد .

به گزارش سرویس سیاسی صراط اسفند ماه سال گذشته بود که خبر عقد تنها فرزند پسر سید محمد خاتمی در مراسمی در دفتر وی به سرعت به روی خروجی سایت های خبری رفت . در این مراسم که با حضور خانواده های داماد و عروس برگزار شده بود خاتمی و مجید انصاری وکالت عروس و داماد را بر عهده داشتند مهریه عروس نیز یک جلد کلام الله مجید و یک آئینه و شمعدان تعیین شده بود .
حالا پس از نزدیک به گذشت ۶ ماه از این مراسم عقد، سید عماد پسر ۲۴ ساله محمد خاتمی در ماه مبارک رمضان ازدواج خود را برپا کرده و پس از آن برای گذران ماه عسل راهی کشور آلمان شده است . خبر های رسیده به خبرنگار ما حاکی از این است که وی و همسرش پس از ۱۰ روز اقامت در آلمان راهی فرانسه شده اند تا با خاله خود -خواهر همسر محمد خاتمی- که مقیم پاریس است دیدار داشته باشند .

تور اروپایی ماه عسل فرزند این عضو مجمع روحانیون آن هم در ماه رمضان! در حالی است که مسئولان و فرزندان آن ها باید در ساده زیستی الگوی مردم جامعه باشند و در شرایط فعلی که مردم از مشکلات مختلف اقتصادی رنج می برند به نظر نمی رسد سفر اروپایی با خرج های سنگین از سوی این آقازاده توجیهی داشته باشد .


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.