ماوسی تازه و جالب ویژه گیمرها معرفی شد

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت Razer که یکی از شرکت های تولید کننده محصولات ویژه بازی‌های ویدئویی است به تازگی یک ماوس تازه و جالب را به بازار معرفی کرده است.

این ماوس که با نام Ouroboros معرفی شده است، به طور کامل قابل شخصی سازی بوده و قرار است با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار شود.

این ماوس ساختار قابل برنامه‌ریزی داشته و برای کاربران راست و چپ دست هم مناسب است. بخشی از ماوس که کف دست قرار می‌گیرد، قابل تنظیم است و می‌توان آن را در هر زاویه‌ای قرار داد. پنل پشتی آن هم تاشو و جمع شدنی است و به همین سبب می‌تواند در سه موقعیت مختلف قرار بگیرد. علاوه بر این، قطعات کناری موس هم قابل تغییر می باشند و مهم‌ترین نکته اینکه یازده کلید مختلف در این ماوس وجود دارد که کاربران می‌توانند آنها را برای بازی‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

حسگر این ماوس با دقت ۸۲۰۰ نقطه در اینچ کار می‌کند و امکان کار ماوس روی هر سطحی را فراهم می‌آورد. این ماوس همچنین به دو صورت بی‌سیم و سیم دار قابل استفاده است. در حالت بی‌سیم با فرکانس ۱۰۰۰ هرتز کار می‌کند که تاخیر را به حداقل رسانده و اطمینان کافی برای واکنش لحظه‌ای کاربران را به آنها می‌دهد. نکته جالب اینکه این ماوس در حالت بی‌سیم تنها با یک باتری AA تا ۱۲ ساعت کار می‌کند.

این ماوس ۱۳۵ گرمی، ابعادی برابر ۳۹ در ۶۵ در ۱۲۲ میلی‌متر دارد. با این حال، اما شرکت Razer هنوز زمان دقیق عرضه این ماوس تازه را اعلام نکرده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.