مایلی‌کهن: گهر یکی از سقوط کننده ها است

۵ م دیماه ،

محمد مایلی کهن پس از تساوی یک بر یک برابر ملوان انزلی اظهار داشت: ما خوب نبودیم و دلایل خاص خودش را هم داشت. شنبه با استقلال بازی کردیم، ساعت سه صبح یکشنبه به تهران رسیدیم، دوشنبه به انزلی آمدیم و حتی فرصت ریکاوری هم نداشتیم. احساس می کردم مشکلات زیادی داشته باشیم اما درفوتبال شانس هم دخیل است و من باید بگویم خوش شانس بودیم که یک امتیاز از ملوان گرفتیم.

وی ادامه داد: ملوان بعد از شکستی که دربازی قبل داشت امروز خوب بازی کرد اما تیمی که همیشه که خوب بازی می کند نمی تواند برنده شود. نکته قابل تحسین این مسابقه تماشاگران بودند، بعد از تماشاگران دورود که آن حرکات زیبا را انجام دادند. امروز هم تماشاگران در انزلی فقط تیم خودشان را تشویق کردند. ما باید به این سمت برویم. دو تیم در میدان با تمام قوا بازی می کنند، یک تیم می برد و یک تیم می بازد و سوت پایان مسابقه آغاز گر بازی بعدی است، باید دست به دست هم دهیم تا تماشاگران از فوتبال لذت ببرند و بتوانیم بچه های خودمان را هم به ورزشگاه ببریم.

مایلی کهن تاکید کرد: متاسفانه در برنامه شب قبل ۹۰ از اشتباه تماشاگران دفاع شد اما باید وقتی تماشاگر اشتباه می کند این مساله را به آنها بقبولانیم. دفاع یک سویه از تماشاگر دفاع از فوتبال نیست. من به احمدزاده خسته نباشید می گویم تیم خوبی دارد.

سرمربی گهر در مورد اینکه چرا درخواست تعویق بازی را نکردیم گفت: اگر این بازی یک روز به تاخیر می افتاد بازی برگشتمان هم یک روز زودتر انجام می شد مگر آنکه تمام بازی‌هایمان یک روز عقب می افتاد که چنین کاری غیر ممکن است.

مایلی کهن در مورد تصمیمات کمیته انضباطی اظهار داشت: من در حیطه وظایف خودم صحبت می‌کنم، اما دیده شده است که بازیکنان و مربیانی که شدید ترین اعتراض ها را داشته اند و به تصمیمات کمیته انضباطی معترض بوده اند برخورد لازم با آنها صورت نگرفته و این مشکل فوتبال ماست که در جایی که باید قاطعانه برخورد شود این اتفاق نمی افتد و سبب شده فوتبال ما با مشکلاتی روبرو شود.

وی در مورد جو سازی برخی تیم ها قبل از مسابقه گفت: این راحت ترین کار است که قبل از مسابقه جو سازی کنید. تیم مقابل را بازنده کنیم ما هم بلد بودیم که در دورود تماشاگران را تحریک کنیم و با وجود آنکه صحبت هایی از طرف تیم مقابل می شد ما سعی کردیم آب روی آتش باشیم. بر خلاف آنچه که تصور می شد تماشاگران ما بسیار خوب رفتار کردند و همه انگشت به دهان ماندند. باید به سمت و سویی برویم که همه از فوتبال لذت ببریم. زمانی ما با پتر وشیمی بازی می کردیم و جمعیت ایران ۴۵ میلیون نفر بود ۱۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می آمد اما اکنون برای تیم اول جدول ۲ هزار تماشاگر هم به ورزشگاه نمی آید. مردم آگاهند و نمی خواهند به محیطی وارد شوند که اسمی از فرهنگ در آن دیده نمی شود.

وی در مورد شرایط گهر و تیم های سقوط کننده گفت: وضعیت ما خیلی سخت است و من هیچ قولی به باشگاه نداده ام. باید با واقعیت کنار آمد، ما در کنار مسائل و کمبود های فنی، مشکلات مالی هم داریم از طرفی پنج تیم طبق قوانین جدید سقوط می کنند بنابراین باید از ۱۶ مسابقه باقی مانده، ۱۰ بازی را ببریم که خیلی سخت است اما باید قداست ورزش و فوتبال را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه کدام تیم ها سقوط می کنند گفت: من در مورد تیم خودم حرف می زنم. ما یکی از تیم های سقوط کننده هستیم. کار ما حتی از سقوط هم قبل است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.