مایکروسافت هزینه مهاجرت به ویندوز ۸ را افزایش داد

۳۰م دیماه ، خبرگزاری‌ها- مایکروسافت اعلام کرد هزینه مهاجرت به سیستم عامل ویندوز ۸ را از ۳۱ ژانویه به ۲۰۰ دلار افزایش خواهد داد.

در حال حاضر این شرکت برای بازاریابی ویندوز ۸ و تشویق کاربران به مهاجرت سریع به آن از هر فرد بابت مهاجرت به این سیستم عامل تنها ۴۰ دلار دریافت می کند.

تمامی کاربران ویندوزهای XP، ویستا و ۷ می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Windows.com و پرداخت تنها ۴۰ دلار این مهاجرت را انجام دهند. روش دیگر پرداخت ۷۰ دلار و خرید دی وی دی حاوی ویندوز ۸ برای مهاجرت به این سیستم عامل است.

البته اشخاصی که در فاصله زمانی ۲ ژوئن سال ۲۰۱۲ تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ یک رایانه شخصی مجهز به ویندوز ۷ خریداری کنند، با پرداخت تنها ۱۵ دلار می توانند به سیستم عامل ویندوز ۸ مهاجرت کنند.

نسخه ای از ویندوز ۸ که مهاجرت به آن از این طریق ممکن است، نسخه حرفه ای یا Windows 8 Pro است. این نسخه از نظر امکانات امنیتی، شبکه ای، بصری سازی اطلاعات و امکان دسترسی از راه دور به رایانه تفاوت هایی با نسخه عادی ویندوز ۸ دارد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که هزینه مهاجرت از ویندوز ۸ عادی به نسخه حرفه ای آن هم از ۷۰ دلار به ۱۰۰ دلار افزایش می یابد. همچنین قرار است برای دسترسی به برنامه ویندوز مدیا سنتر پک که فعلا رایگان است از هر کاربر ۱۰ دلار دریافت شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.