مایکروسافت و راهکار ارتباط با مشتری از طریق ویندوز ۸

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است همکاران سیستم- شرکت مایکروسافت متعهد شده تا اواسط سال ۲۰۲۴ راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود را با سیستم عامل ویندوز ۸ سازگار کند.

شرکت مایکروسافت قول داده است تا اواسط سال آینده میلادی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را که دینامیک سی آر‌ام (Dynamics CRM) نامیده می‌شود، برای کسب و کارهایی که از ویندوز ۸ استفاده می‌کنند عرضه کند. این شرکت که چند روز پیش ویندوز ۸ را روانه بازار نمود، تلاش می‌کند کسب و کارهای تجاری را متقاعد کند از این سیستم عامل تازه استفاده نمایند.

شرکت مایکروسافت سومین عرضه نماینده بزرگ نرم افزارهای کسب و کار است که متعهد شده راهکار‌ها و محصولات خود را با ویندوز ۸ سازگار کند. پیش از این شرکت‌های سپ و وورک دی (Workday) نیز وعده داده بودند راهکارهای کسب و کار خود را با ویندوز ۸ سازگار نمایند، اما هیچکدام از این دو شرکت چارچوب وقتی مشخصی را برای عرضه چنین نرم افزارهایی اعلام نکرده‌اند.

در اوایل سال جاری بعضی از مقامات مایکروسافت از سازگار شدن نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) این شرکت با ویندوز ۸ خبر داده بودند. پیش‌بینی می‌شود اولین نسخه تحت ویندوز ۸ این نرم افزار‌ها بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۴ وارد بازار شود.

شرکت مایکروسافت در عرضه نسخه تازه سیستم عامل ویندوز خود بیشتر بر روی کاربران فردی تمرکز نموده است و هنوز نتوانسته نظر کسب و کار‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری را به محصول تازه خود جلب کند. فروشگاه مجازی معروف به ویندوز استور در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نرم افزار کاربردی را پشتیبانی می‌کند که اغلب آن‌ها جنبه سرگرمی و کاربری شخصی دارد. مایکروسافت تلاش می‌کند با عرضه راهکار‌ها و نرم افزارهای کسب و کار تحت ویندوز ۸ کاربران شرکتی و سازمانی را نیز به استفاده از این سیستم عامل ترغیب کند.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.