ماکسیما و پراید ۱۱۱ یک میلیون گران شد

۲۹خردادماه،

گزارشی از قیمت خودو های داخلی در هفته ای که گذشت.

« کلید » این تکراری ترین کلمه ای است که این روزها در گفت و شنود های ایرانیان شنیده می گردد. « کلیدی » که حسن روحانی، منتحب یازدهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه تبلیغاتی خود، در پایان گفت و گوی ویژه خبری نشان داد و آن را حلال بسیاری از مشکلاتی عنوان کرد که این روزها بر زندگی ما سایه انداخته است. اکثریت مردم نیز « کلید » تدبیر و امید را راه حل مشکلات این روزهای ایران دانستند و حالا انتظار بر این است که روزهای خوشی در پیش باشد. انتظاری که گویا « بازار خودرو » را نیز در بی بهره نگذاشته است و فعالان بازار و خریداران امیدوار می باشند قفل بازار خودرو نیز با کلید تدبیر باز شود و پس از ناآرامی یک ساله بار دیگر آرامش در فضای بازار خودرو حکمرانی کند. این انتظار زمانی بیشتر می گردد که تابستان در پیش است و بسیاری برای خرید خودرو برنامه ریزی کرده اند. این در حالی است که افت تولید خودرو سبب شده روز های پر رونقی در بازار به ثبت نرسد و قیمت ها چندان دستخوش تغییر نشود و حتی در مواردی نیز افزایش قیمت ها اتفاق بیافتد. بر همین اساس پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قیمتی برابر با ۳۶ میلیون تومان دارد که نسبت به میانه های خرداد یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

پژو ۲۰۶ تیپ۶ نسبت به هفته قبل ثابت ماند و ۵۱ میلیون تومان خرید و فروش‌شد. V۹ هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش رسید. V۸ نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با ۴۳ میلیون تومان برخوردار بود تا یک میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده باشد. V۲۰ نیز به عنوان ساده‌ترین مدل صندوقدار ۲۰۶ معادل ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش ‌رفت که این موضوع از رشد قیمت یک میلیون تومانی آن حکایت دارد.

پژو ۴۰۵ با قیمتی برابر با ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت و مدل دوگانه‌سوز آن نیز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر است. سمند با چهار میلیون افزایش در مدل LX خود قیمتی برابر با ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. پژو پارس نیز در حال حاضر ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت. مدل دوگانه سوز این خودرو قیمتی برابر با ۳۷ میلیون تومان داشت. پارس نزدیک به چهار میلیون تومان گران شده است.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروش رفت که این موضوع از جهش یک میلیونی آن حکایت می‌کند. پراید مدل ۱۳۱ نیز که ۵۰۰ هزار تومان گران شده، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رفت. پراید۱۳۲ نیز قیمتی برابر با ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشت که افزایش ۵۰۰ هزار تومانی داشته است.

مگان هم با دو میلیون تومان افزایش قیمت به ۸۷ میلیون تومان رسید. تیبا و ماکسیما نیز با افزایش قیمت روبه‌رو بوده‌اند؛ به نحوی که تیبا ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و ماکسیما با یک میلیون تومان افزایش به ۱۱۶ میلیون تومان رسید.

منبع: خبر آنلاین


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.