مایلی‌کهن: قاضی موقعیت گل نداشت اما گل زد / می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی صبای قم می‌گوید تیمش بازی قابل قبولی مقابل استقلال انجام داده است.

به گزارش ممتاز؛ محمد مایلی‌کهن سرمربی صبای قم پس از شکست تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزاد گفت: «ما بازی قابل قبولی انجام دادیم. مسابقه را خوب آغاز کردیم ولی نتوانستیم موقعیت‌هایمان را گل کنیم. در مقابل قاضی با تجربه‌اش توانست از یک موقعیت که موقعیت گلزنی هم نبود، استقلال را جلو بیندازد. در نیمه دوم هم ما بیشتر صاحب توپ بودیم و موقعیت‌های گلزنی بسیاری داشتیم. حتی پنالتی هم از دست دادیم. فوتبال همین است. در فوتبال باخت هم لذت بخش است. یکی دو بازیکن ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند. در نیمه دوم هم یکی دو بازیکن جوان به میدان فرستادم. ما باید از این بازیکنان جوان استفاده کنیم تا تیم ملی بهتری داشته باشیم.»
او در مورد عصبانیت رضا عنایتی گفت: «عنایتی بازیکن مهربانی است. طبیعی است که وقتی پنالتی را از دست داد ناراحت بود ولی به نظرم عصبانی نبود.»
او در مورد تیمش هم گفت: «ما هفته قبل هم خوب بازی کردیم و با اینکه می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم، اما شکست خوردیم. این هفته هم می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم. ما می‌خواهیم نسبت به فصل قبل نتایج بهتری بگیریم. فصل قبل صبا دهم شد و حالا می‌خواهیم در نیمه اول جدول باشیم. ما در ۴ بازی فقط ۳ گل زده‌ایم که آمار خوبی نیست. قبول دارم که ضعف‌هایی داریم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.