مایلی کهن:بدون ریخت و پاش امسال می خواهیم صدرنشین شویم/ مهمترین کار فرهنگی نحوه گفت و گوی مدیران است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی صبا می گوید زمانی که سرمربی تیم ملی بود،در مقابل چشمان پسرش به خانواده او توهین کردند.

به گزارش ممتاز؛محمد مایلی کهن در نشست خبری اش پیش از بازی با سپاهان گفت:« هم ما و هم سپاهان در هفته قبل نتیجه خوبی نگرفتیم.معتقدم همیشه تیمی که خوب بازی می کند نتیجه نمی گیرد.از حالا ۲۵ هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و این اصلا سبب نمی شود تیم هایی که تا امروز نتیجه گرفته اند موفق باشند و کارشان تمام شده است.لیگ ایران فراز و نشیب های بسیاری دارد و تا پایان فصل ممکن است اتفاقات بسیاری بیفتد.»
مایلی کهن سپس به سپاهان اشاره کرد و گفت:«سپاهان با توجه به جا به جایی‌هایی که مخصوصا در خط دفاع داشته است نیاز به هماهنگی بیشتر دارد و اگر این اتفاق بیافتد آن سپاهانی‌ که انتظارش را داریم می‌بینیم.»
سرمربی صبا با بیان اینکه تیمش بدون ریخت و پاش بسته شده است ادامه داد:« امسال می خواهیم در رتبه ای بهتر از سال قبل در جدول رده بندی قرار بگیریم.حتی نیم نگاهی هم به صدر نشینی داریم.امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که این امر محقق شود.»
خبرنگاری از مایلی کهن دربارهٔ کسر امتیاز از بعضی تیم‌ها پرسید که او این واکنش را نشان داد:«مهم ترین کار فرهنگی نحوه گفتگوی مدیران است زیرا این نحوه صحبت‌ها به تماشاگران انتقال پیدا می‌کند. ابتدا باید در رابطه با مدیران بهتر عمل کنیم و اگر مدیری توهین می‌کند با او برخورد کنیم. ما به دنبال این بوده‌ایم که با کسانی که پست و مقامی نداشته‌اند برخورد کنیم. در کل فکر می‌کنم امتیازات باید داخل زمین مشخص شود.»
او ادامه داد:«آن روزی که مایلی کهن سرمربی تیم ملی شده بود از جانب چه کسی بسیار سازمان یافته در شرایطی که پسر من هم در ورزشگاه حضور داشت به خانواده‌اش توهین شد؟ می باشند کسانی که شهادت بدهند که چه کسانی به آنها خط دادند. بعضی از آقایان تمایل داشتند بیایند و جانشین من شوند.اکنون نیز بسیار هماهنگ شده‌اند و یک نفر هم که بعضاً جلوی‌ آقایان می‌ایستد را می‌خواهند خارج کنند.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.