مایلی کهن به رویای دیرینش می رسد؟

محمد مایلی کهن شاید این بار به رویایی برسد که می گوید همیشه از او دریغ شده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز؛حمید درخشان شکستی دیگر را تجربه کرد ، چهارمین شکست متوالی برای درخشان و فاجعه ای باور نکردنی. درخشان که آمده بود تا در مقام منتقد ، تیم بحران زده دایی را نجات دهد ، فاجعه آمیز نتیجه گرفته است. اتفاقی که سبب می شود تا احتمال جدایی او از پرسپولیس قوت بگیرد. درخشان که بعد از برد دربی دیگر نتیجه ای نگرفته است و مدام باخته شاید اگر تیم مدیر داشت و سیاسی مانده بود تا به حال جایش را به یک مربی خارجی می داد اما پرسپولیس بحران زده پولی ندارد و علی اکبر طاهری مرد دست راست وزیر ورزش کسی نیست که بتواند از بودجه دولتی برای این تیم هزینه کند پس خیلی سر و صدا نمی کند و اصلا حرفی درباره مسائل فنی نمی زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ شرایط  برای پرسپولیس سخت شده. باخت های متوالی درخشان و انتقادهای او از کادرفنی تیم ملی ، فشارها به درخشان را چندین و چند برابر کرده است . شرایط طوری است که ماندن او در تیم دشوار تر از همیشه شده . بخصوص که آنها باید برای بازی بعد هم در مشهد مقابل تیم دوباره اوج گرفته پدیده مشهد به میدان بروند. در این شرایط طرفداران تیم اعتقاد دارند که باید شوکی به کادرفنی وارد شود .

تغییرات در کادرفنی اما چگونه می تواند باشد؟ گزینه مربی خارجی به دلیل بی پولی و عقاید ویژه وزیر برای تیمی که تقریبا توسط نزدیک ترین فرد به او اداره می شود ، به کلی دور از ذهن است. علی دایی هم که بعد از اتفاقات ابتدای فصل دیگر جایی در برنامه ها ندارد. او هم مربی گرانی است و هم از منقدان اصلی سیاست های فوتبالی وزارت ورزش محسوب می شود. با حذف درخشان و از دور خارج شدن علی پروین و ورود این آلترناتیو همیشگی به مسائل مدیریتی باشگاه حالا قرمزها با بحران آلترناتیو مربیگری روبرو شدند. پرسپولیسی ها تقریبا غیر از یحیی گزینه مناسبی برای مربیگری ندارند که او هم در ذوب آهن مشغول است.

استیلی بعد از اتفاقات رخ داده برای حمیدرضا سیاسی در راه آهن باید از نیمکت مربیگری دور باشد. گزینه هایی چون پیوس مدتهاست از دور مربیگری در لیگ برتر دور بودند . کریم باقری ،مهدوی کیا ، درخشان و کریمی هم دوره های مربیگری را سپری کردند و تجربه مربیگری ندارند. گزینه هایی مثل عبدی ، امامی فر وپیروانی را طرفداران به عنوان مرد اول نیمکت نمی پذیرند و در این شرایط یک گزینه ایرانی هست که بعد از جام جهانی بیشترین نزدیکی را در سیاست هایش با وزارت ورزش داشته است. او کسی نیست غیر از محمد مایلی کهن. او که همیشه می گوید :«۱۴ سال از عمرم را در پرسپولیس سپری کردم اما هیچ وقت مرا برای این تیم حتی گزینه هم نکرده اند.» این بار اما او به رویایش نزدیک است.

رابطه خوب حاجی مایلی با وزارت ورزش و البته علی اکبر طاهری شاید سبب شود مدیرفنی تیم ملی امید ایران به آرزوی دیرینش برسد ؛نشستن روی نیمکت پرسپولیس. اگرچه پرسپولیس یکی از بحرانی ترین سال های حیاتش را سپری می کند اما مایلی کهن قبل از بازی با ملوان ، وقتی به تمرین این تیم رفت نکته جالبی به درخشان گفته بود که شاید خودش مجبور به انجامش شود:« اگر قرار است ببازی به امیدهایت بازی بده. الان بازیکنانی مثل کمندانی و نورالهی در تیم امید با ما هستند و عالی کار می کنند. از میدان دادن به آنها نترس!»


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.