مایکروسافت برای توسعه پلتفرم تلویزیون ابری نیرو استخدام می نماید

این مطلب در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

مایکروسافت هیچ وقت در صنعت کامپیوتر ساکن و راکد باقی نمانده است و هنوز چند روز از عرضه ویندوز ۸ نگذشته که لیست مشاغل قابل جذب در وب پایگاه اینترنتی این کمپانی خبر از فراخوان نیروی کار برای توسعه پلتفرم تلویزیونی ابری تازه می دهد .

این موقعیت های شغلی مربوط به بخش سرگرمی های تعاملی مایکروسافت می گردد ، بنابراین اگر سرویس ابری تازهی طراحی شود مسلما در آینده روی ایکس باکس هم دیده خواهد شد.

این فراخوان شغلی مربوط به مهندسین با تجربه ای است که مسلط به HTML5، CSS3، JavaScript و jQuery باشند. به علاوه از آنجاییکه اولویت با کسانی خواهد بود که در زمینه طراحی iOS، اندوریید، ویندوز ۸ و ویندوز RT تجربه داشته باشند به نظر می رسد که این کمپانی هر دو گزینه موبایل و مرورگر را مدنظر دارد.

اگر مایکروسافت در انجام این پروژه موفق شود اولین کمپانی خواهد بود که توانسته دستگاهی با سرویس تلویزیونی ابری ارائه دهد. این کمپانی با همکاری Comcast در ماه آگوست اپلیکیشن  NBC News را برای ایکس باکس ارائه داد  و با این کار اولین گام را برای معرفی خود به عنوان رهبر کسب و کارهای مربوط به سرگرمی برداشت.

به هر حال انگیزه مایکروسافت هرچه باشد، این پروژه نشانه دیگری است از اینکه در عرصه تحولات سریع تکنولوژیکی، این کمپانی به شدت مشتاق است خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی مطرح کند. ایکس باکس ۷۲۰ قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود و مایکروسافت برای اضافه نمودن امکان تازهی به محصول خود به قدر کافی وقت در اختیار خواهد داشت.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.