مایکروسافت در حال کار بر روی تماس ویدیویی سه بعدی برای اسکایپ است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نارنجی به نقل از bgr نوشت: طبق خبرها دریافتی مایکروسافت در حال کار بر روی پروژه ای است که بتواند از طریق آن تصاویر را به صورت ۳بعدی ضبط و پخش نماید. مارک ژیلت، مدیر ارشد Skype، از این موضوع در یکی از مصاحبه های خود پرده برداشته است.
 
آقای ژیلت در سخنان خود چنین گفته: « ما پیشرفت بسیاری را در زمینه نمایشگر ها شاهد بوده ایم و اکنون کاربران تلویزیون ها و مانیتور هایی را خریداری می کنند که قابلیت پخش تصاویر ۳بعدی را دارا می باشند». او ادامه می دهد: «اما هنوز دستگاه هایی که بتوانند تصاویر ۳بعدی را ضبط کند، گسترش چندانی پیدا نکرده اند. در حال حاضر اگر بخواهید از این تکنولوژی استفاده کنید باید چند دوربین را به کامپیوتر متصل کنید و آن ها را با زاویه ای خاص به نقطه ای متمرکز کنید، اما ما به دنبال سیستمی هستیم که کارآیی بسیار راحت تری داشته باشد.»
 
آنطور که آقای ژیلت در مصاحبه خود به آن اشاره کرده، مایکروسافت در حال حاضر نمونه های اولیه سیستم مورد نظر خود را طراحی و تولید کرده است، اما تصمیم دارد پیش از آنکه آن را به بازار عرضه کند، اکوسیستمی جامع را برای استفاده گسترده از آن به وجود آورد تا بتواند سود مورد نظر خود را از این تکنولوژی بدست آورد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.