مایکروسافت سرباز استخدام می‌‏کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت مایکروسافت قصد دارد برای سربازان آمریکایی که خدمت در ارتش را‌‌ رها کرده‌‏اند، یک دوره آموزش مهارت‏‌های آی تی برگزار کند و آن‌ها را به استخدام خود درآورد. 
 
 
به گزارش وب‏‌سایت pcworld، شرکت مایکروسافت قصد دارد برای سربازانی که مشاغل نظامی را‌‌ رها کرده‌‏اند و وارد زندگی غیرنظامی شده‏‌اند، یک دوره ۱۶ هفته‌‏ای آموزش مهارت‌‏های آی تی برگزار کند. این غول نرم‌‏افزاری اعلام کرده است شغل اشخاصی که این دوره را طی کنند، تضمین‏‌شده است. 
آکادمی نرم‌‏افزار‌ها و سیستم‌‏های مایکروسافت که در فعالیت‏‌های خود متکی به آکادمی آی تی مایکروسافت است، قصد دارد این دوره‏‌ها را برگزار کند. این آکادمی اعلام کرده است قصد دارد مهارت‏‌های مقدماتی را که برای حرفه‏‌هایی مثل توسعه نرم‌‏افزاری، مهندسی نرم‌‏افزار و یا مدیریت پروژه‏‌های آی تی لازم است، به شرکت‏‌کنندگان آموزش دهد. مایکروسافت قصد دارد کسانی که این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشته‏‌اند به عنوان آزمون‏گرهای نرم‌‏افزارهای طراحی شده استخدام کند. آزمون‏گر‌ها کسانی می باشند که نرم‏‌افزارهای طراحی شده و تازه را تست می‌‏کنند. شرکت لانچ کانسلتینگ (Lunch Consulting) نیز که یک شرکت مشاوره‏‌دهی در زمینه فناوری‏‌های آی تی است و مدیریت این طرح آموزشی را برعهده دارد، دیگر مقصد کارآموزان این دوره برای استخدام خواهد بود. 
شرکت مایکروسافت از جمله شرکت‌‏هایی است که به نظامیان بازنشسته و یا کسانی که از مشاغل نظامی دست کشیده‌‏اند، کمک می‌‏کند در محیط‌‏های غیرنظامی برای خود شغلی بیابند. در آمریکا کسانی که قبلاً سابقه شغل نظامی داشته‌‏اند بیش از سایر گروه‏‌ها با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم‏ می‌‏کنند. 
این شرکت در سال ۲۰۱۰ نیز یک کمک ۸ میلیون دلاری را به صورت نقد و نرم‌‏افزارهای رایگان در اختیار بعضی موسسات غیرانتفاعی قرار داد تا آن‌ها به کسانی که از خدمت در ارتش دست کشیده‏‌اند، کمک کنند تا وارد محیط‌‏های شغلی غیرنظامی شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.