مایکروسافت محصولات خود را به فناوری احراز هویت دو عاملی مجهز می‌کند

۳۱فروردین۱۳،

 

شرکت مایکروسافت قصد دارد بزودی برای تمام محصولات خود از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده کند. 
به گزارش وب پایگاه اینترنتی itworld، شرکت مایکروسافت قصد دارد در تمام محصولات خود که استفاده از آن‌ها مستلزم داشتن حساب کاربری و گذرواژه است، از شیوه احراز هویت دو عاملی استفاده کند. در این شیوه، کاربر برای استفاده از یک محصول یا خدمات خاص می‌بایست علاوه بر انتخاب گذرواژه، قطعه‌ای از اطلاعات خود را نیز به عنوان رمز ورود استفاده کند. اپل، گوگل و فیس بوک از جمله شرکت‌هایی می باشند که چندی است به سوی فناوری احراز هویت دو عاملی رو آورده‌اند. 
اریک دوئِر، مدیر بخش حساب‌های کاربری شرکت مایکروسافت این خبر را در وبلاگ خود منتشر کرده و نوشته است: صرف نظر از اینکه شما از کدام خدمات یا ابزارهای مایکروسافت استفاده می‌کنید، می‌توانید با شیوه احراز هویت دو عاملی از حساب کاربری خود بیشتر پشتیبانی کنید. وی اعلام کرده است استفاده از شیوه احراز هویت دو عاملی برای کاربران اختیاری است. 
بر اساس این گزارش، مایکروسافت قصد دارد تمام محصولات و خدمات خود را رفته رفته به فناوری احراز هویت دو عاملی مجهز کند. خدمات ایمیل اوت لوک، خدمات تماس تصویری اسکایپ، خدمات پردازش ابری اسکای درایو و حتی دستگاه‌هایی مثل رایانه‌های تحت ویندوز و ایکس باس‌ها و یا نرم افزارهایی مثل آفیس از جمله محصولاتی می باشند که مایکروسافت آن‌ها را به این فناوری مجهز خواهد کرد. در روزهای آینده کاربران اوت لوک، اسکایپ و اسکای درایو خواهند توانست از قابلیت احراز هویت دو عاملی استفاده کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.