مایکروسافت و اهدای جایزه برای شناسایی آسیب‌پذیری یک نرم‌افزار

۰۱ تیرماه ۱۳، خبرگزاری‌ها- پس از آنکه گوگل و موزیلا به متخصصانی که حفره‌های امنیتی نرم افزارهایشان را شناسایی کردند جوایزی اهدا کردند، مایکروسافت هم به فکر تقلید از این طرح افتاده است.

مایکروسافت اعلام کرده که بابت شناسایی مشکلات امنیتی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف خود و به خصوص سیستم عامل ویندوز و مرورگر IE تا صد هزار دلار جایزه به برنامه نویسان و کارشناسان امنیتی جایزه می دهد.

مایکروسافت روز چهارشنبه هفته قبل به دنبال شناسایی سه حفره خطرناک در سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ و همین طور مرورگر IE11 به اشخاصی که این حفره‌ها را شناسایی کرده بودند، جایزه اعطا کرد.

این شرکت همچنین می‌گوید بابت ارائه بهترین ایده‌های دفاعی و امنیتی تا ۵۰ هزار دلار جایزه اعطا می کند. مایکروسافت در صورت شناسایی حفره های امنیتی در مرورگر Internet Explorer 11 که فعلا نسخه بتای آن عرضه شده بین ۵۰۰ تا ۱۱ هزار دلار جایزه اعطا می کند.

مدیران مایکروسافت امیدوارند با اجرای طرح یاد شده ویندوز ۸٫۱ و Internet Explorer 11 با حداقل اشکال و آسیب پذیری عرضه شوند. هر دو برنامه قرار است تا قبل از آغاز سال ۲۰۲۴ در دسترس علاقمندان قرار بگیرند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.