مایکل داگلاس جایزه صلح و انسان دوستی یونیسف را دریافت می کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آرشیو خبرسینما کد مطلب: ۴۰۵۶۳     
ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

مایکل داگلاس بازیگر آمریکایی سه شنبه شب در مراسم جشن یونیسف که در بورلی هیلز لس آنجلس برگزار می گردد ، جایزه صلح و انسان دوستی این سازمان را دریافت می کند.

دوشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ، داگلاس هفته قبل در مراسم گلدن گلوب برای نقش آفرینی در فیلم تلویزیونی “پشت شمعدانی ها” برنده جایزه بهترین بازیگر مرد تلویزیونی شد.داگلاس در سال ۱۹۹۸ نیز به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل متحد برگزیده شده بود و در فعالیت های انسان دوستانه سازمان یونیسف نیز دست داشت.
همچنین در این مراسم از مت دیمون ، همبازی داگلاس در فیلم “پشت شمعدانی ها” و جری وینتروب تهیه کننده این فیلم هم با اهدای جایزه افتخاری یونیسف تقدیر به عمل می آید.مت دیمون در این باره گفت : این جایزه برای من ارزش بسیاری دارد.در هفتاد سال قبل سازمان یونیسف بیش از هر نهاد دیگری جان کودکان را نجات داده و در فعالیت های انسان دوستانه پرشماری دست داشته است.
دیومن دربارهٔ جایزه صلح و انسان دوستی یونیسف که به داگلاس اهدا می گردد نیز گفت : اکنون لحظه ای فرا رسیده که همه منتظرش بودیم.مایکا جایزه ای دیگر به گنجینه جوایزش اضافه می کند و ما همگی از این موضوع خوشحالیم.
مراسم جشن یونیسف بیش از ۶۰۰ مهمان از چهره های سرشناس دارد که در میان آنها چهره های نامدار سینما و تلویزیون از جمله سیلوستر استالونه ،مایکل شین ، آنا کندریک ، تئا لیونی، جیمز مارزدن ،آلیسا میلانو و لورا مارانو هم به چشم می خورند.
 


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.